Вівторок, 19 Бер 2024, 4:36 AM
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна
Меню сайту
Методичний портал
Перлини мудрості
Афоризми
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Учителям української мови і ілітератури

На допомогу вчителям до нового 2016/2017 н.р.



Програми:

Перелік навчальної літератури, програм, рекомендованої МОН

Методичні рекомендації

Інструктивно-методичний лист щодо викладання навчальних предметів у 2016-2017 н.р.» (лист МОН України від 17.08.2016 № 1/9-437) 

Методичний лист МОІППО

Методична скарбничка:

Сайт для вчителів української мови та літератури "Слово - диво" (Цуркан Людмила Вікторівна, методист НМЦ)



 

Експрес-уроки української мови з Олександром Авраменком




Матеріали дистанційного круглого столу "Вплив інноваційних методик на формування мовленнєвої і читацької культури, комунікативної та літературної компетенції на уроках української мови та літератури"

1. Презентація   вчителів української мови та літератури Багатянської ЗОШ – Терпан А.А., Райлян К.М., Кулава Л.А., Георгиця К.М.

2. Презентація методичного  об'єднання вчителів-словесників Кирничанської ЗОШ

3. Презентація методичного  об'єднання вчителів-словесників Муравлівської ЗОШ

4.Презентація вчителів української мови Суворовської ЗОШ Вітюк С.І., Кирилової О.І.

5. З досвіду вчителя української мови і літератури Ларжанського НВК Паю Л.



Матеріали навчально-методичного семінару для молодих та малодосвідчених  вчителів  «Технологічна культура планування роботи вчителя – словесника  по оцінюванню навчальних досягнень учнів»

  1. ПЕРЕЛІК навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і старшій школі
  2. Методичні рекомендації ООІУВ щодо вивчення української мови та літератури  в загальноосвітніх навчальних закладах у 2014/2015 н.р.
  3. Методичні рекомендації щодо використання тестових технологій у процесі вивчення української мови
  4. Презентація до виступу щодо використання  тестових технологій у процесі вивчення української мови
  5. Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти з предметів інваріантної складової навчального плану
  6. Основні вимоги до використання тестового опитування на різних етапах уроку


Лист МОН України від 26.06.2015 № 1/9-305 «Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році»



Матеріали педагогічної майстерні  вчителів української мови і літератури вищої категорії  "Реалізація соціокультурної змістової лінії  навчальної програми з мови як засіб формування національної самосвідомості учнів" 

«Реалізація соціокультурної змістової лінії навчальної програми з мови як засіб формування національної самосвідомості учнів» - методист РМК Журавель М.І.

Презентація до виступу Журавель М.І.

Матеріали з уроку «Формування національної самосвідомості в учнів на уроках української мови в школах  з молдовською мовою навчання» - Севастіян Н.Ф.

«Реалізація соціокультурної лінії на уроках української мови» - Тарай В.В.



Матеріали районного методичного об"єднання «Формування комунікативної компетентності школярів шляхом використання елементів критичного мислення»                                                                        «Навчання без міркування – марна праця»,

Конфуцій.

Розробка уроку з української літератури в 10 класі «Новела В.Стефаника «Камінний хрест» - психологічне розкриття теми еміграції. Драматизм конфлікту, емоційна загостреність зображуваного в новелі. Ідея нерозривної єдності Івана Дідуха з полем, рідною землею» вчитель української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії Каланчацької ЗОШ Колеснік Т. А.

Матеріали до уроку Колесник Т.А.:

«Методика критичного мислення. Практичні поради» - методист РМК Журавель М. І.

Майстер-клас «Використання прийомів технології розвитку критичного мислення на уроках української мови та літератури» вчитель української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії , учитель-методист Першотравневської ЗОШ Унгурян Л. П.



Матеріали навчально-методичного семінару молодих та малодосвідчених вчителів-словесників «Технологічна культура планування нетрадиційних уроків української мови і літератури»

З уроку починається навчально-виховний процес, уроком він і закінчується.

Все інше в школі відіграє хоч і важливу, але допоміжну роль,

доповнюючи і розвиваючи все те, що закладається в ході уроку.

Конаржевський Ю. А.

 

Мета: познайомити вчителів-словесників з особливостями планування, підготовки та проведення нетрадиційних уроків; показати найбільш ефективні прийоми, види, форми навчальної діяльності, які сприяють мотивації навчальної діяльності учнів.

 

  1. "Особливі принципи побудови нестандартного уроку" - методист з навчальних дисциплін Ізмаїльського РМК Журавель М.І.

  2. «Сучасний нетрадиційний урок. Який він?» - виступ заступника директора з навчально-виховної роботи Половнюк М.М.,

  3. Розробка нестандартного уроку української літератури в 6 кл. «Леонід Глібов – визначний український байкар, поет. Байка «Щука». Побудова байки» - підготувала та провела Кириленко С.М.,вчитель української мови Кам'янського НВК 

  4. Презентація до уроку Кириленко С.М.

  5. Відеоролик до уроку Кириленко С.М.

  6. Розробка нестандартного уроку української літератури у 10 кл. "Ділові папери. Заява.Автобіографія"підготувала та провела учитель української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії Кам'янського НВК Саказли Т.М.

  7. Презентації до уроку Саказли Т.М.:​​


Матеріали науково-методичної конференції "Є поети для епох", присвяченої 85-річчю з дня народження Ліни Костенко 



Матеріали районної науково-практичної конференції

"Сучасний урок в системі компетентнісного підходу"



Конкуретноспроможність людини на ринку праці багато в чому залежить від її здатності опановувати нові технології, адаптуватися до мінливих умов, тому важливим є використання технології портфоліо педагога, особливо для учителів, які атестуються.

Відповідно до сучасних словників порт фоліо – це повне зібрання власних досягнень, своєрідне досьє. Портфоліо дозволяє ураховувати результати, досягнуті вчителем у різноманітних видах діяльності:навчальній, виховній, творчій, методичній,науковій, дослідницькій. 

Пропонуємо також ознайомитися з досвідом створення РРТ презентацій вчителів району, які будуть Вам у нагоді  під час  представлення власного портфоліо. 

Методичні рекомендації   щодо складання портфоліо вчителя мови і літератури  навчального закладу освіти

портфоліо Чеплак Е.В.учителя української мови і літератури Кам'янського НВК 

портфоліо Клопот С.Б., учителя української мови і літератури Бросківської ЗОШ



Матеріали районного семінару-практикуму “Технологічна культура планування педагогічної діяльності вчителя-словесника"

                                                                                                                                                                                                                              Поурочне планування – дзеркало роботи вчителя

Без якісної підготовки до уроку зі складанням поурочного плану, який є основним орієнтиром роботи вчителя на уроці, не можна досягти поставленої мети, завдань та результатів у навчальній діяльності.

  1. Вимоги до ведення ділової документації 
  2. Вимоги до поурочного планування 
  3. Посібник-порадник
  4. Пошук
    Календар
    «  Березень 2024  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
    Цей день в історії
    Архів записів

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz