П`ятниця, 19 Кві 2024, 8:28 PM
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна
Меню сайту
Методичний портал
Перлини мудрості
Афоризми
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2015 » Листопад » 19 » Відбулося чергове засідання районного проблемного семінару вчителів російської мови
4:45 PM
Відбулося чергове засідання районного проблемного семінару вчителів російської мови

 18 листопада 2015 року на базі Комишівської ЗОШ І-ІІІ ст. пройшло чергове засідання проблемного семінару вчителів російської мови шкіл та класів з українською мовою навчання. На засідання була винесена для обговорення  проблема Особливості формування    комунікативної компетентності учнів 5-7 класів  у процесі реалізації    Державного стандарту при викладанні російської мови. “                                                              Методист районного методичного кабінету Журавель М.І. у своєму виступі зазначила, що із об'єкта навчання у суб'єкта учіння учень перетворюється тільки у тому разі, якщо учіння для нього стає як власнецілеспрямованою навчальною діяльністю. Мета роботи семінару - розглянути комунікативний аспект діяльнісного підходу до навчання, визначити особливості діяльнісної позиції учня у навчальному процесі. Учні в школі набувають уміння вільно висловлювати свої думки в усній і письмовій формі, послуговуючись необхідними мовними засобами, що відповідають меті, змісту мовлення й умовам спілкування, що сприяє розвитку мислення, його образності, емоційності висловлювань, осмисленню значення мови як знаряддя спілкування і розуміння навколишнього світу

       До уваги слухачів семінару було представлено виступ заступника директора Комишівської ЗОШ Коваль С.В. у супроводі мультимедійної презентації, яка  наголосила на тому, що комунікативна спрямованість навчання активізує формування всіх видів мовленнєвої діяльності: уміння слухати, говорити, читати, писати. Так мова розглядається не просто, як один з предметів навчального процесу, а як універсальний засіб спілкування на основі знакової системи, що відображає світ. Доцільно, щоб учні не тільки засвоювали необхідний обсяг теоретичних знань, практичних умінь і навичок, але і розвивали мовленнєво-мисленнєві здібності. Мова тісно пов'язана з мисленням. Навчити гарно висловлюватись не можна, якщо відсутня культура мислення. Дидактичний матеріал до вправ під час вивчення частин мови має бути текст. Учені-методисти (Л. Варзацька, М. Вашуленко, Є. Гопштер, С. Караман, М. Пентилюк) вважають опору на текст найефективнішим засобом реалізації комунікативно-діяльнісного підходу до вивчення лінгвістичного матеріалу. Вивчення мовних явищ на основі тексту є методично виправданим тому, що усвідомлюючи структуру мови (у тому числі і граматичну), учень оволодіває її засобами, вдосконалює власне мовлення, надає йому таких якостей, як логічність, точність, виразність, доречність.

          В ході заняття вчителі побували на відкритому уроці російської мови у 6 класі (вчитель Тостоган Н.І.), в ході якого шестикласники виявили хороші практичні навики та володіння російською мовою. Велике зацікавлення у словесників виявив дидактичний матеріал патріотичного спрямування.

          Підсумком роботи стали методичні рекомендації з означеної проблеми, надані керівником ПГ , вчителем російської мови вищої категорії Стояновою Л.М.

 

 

 

Категорія: Новини освіти Ізмаїльського району | Переглядів: 546 | Додав: RusL@n03 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Цей день в історії
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz