10 вересня 2015 року в Ларжанському НВК відбулося засідання районної школи методичної майстерності голів шкільних методичних об’єднань вчителів-словесників. П’ятий рік школа працює над проблемою “ Інноваційні умови професійного вдосконалення вчителя – словесника ”. Метою роботи чергового засідання, яке відбулося у формі педагогічної студії, стало завдання: поновити, систематизувати знання голів шкільних МО філологічного напрямку щодо аналізу, організацїї, планування, контролю та корекції методичної роботи відповідно до сучасних вимог.
Методом «мозкового штурму» було поновлено знання голів ШМО про науково-методичну діяльність шкільних методформувань. Перед учасниками семінару виступила методист Ізмальського РМК М.І.Журавель з інтерактивною доповіддю “Системний підхід до організації науково-методичної роботи в рамках шкільного МО”, після чого слухачам школи було поставлено завдання: створити модель системи науково-методичної роботи та обгрунтувати іі складові. Робота в ході семінару проводилася як індивідуально, так і в груповій діяльності. Досвідом роботи шкільного методичного обєднання поділилися Вітюк С.І. (Суворовська ЗОШ), Унгурян Л.П.(Першотравневська ЗОШ), робота яких за підсумками проведеного огляду роботи шкільних методичних об’єднань у формі портфоліо визнано найкращими. Керівникам вищеозначених ШМО було рекомендовано представити матеріали портфоліо на районний ярмарок педагогічних ідей. В ході семінару було надано практичні поради та методичні рекомендації молодим та малодосвідченим головам шкільних МО по удосконаленню методичної роботи з учителями-словесниками в рамках роботи шкільного МО. За умов модернізаціїї освіти слід акцентувати роботу МО на поглибленому опрацюванні таких проблем:
Приведення фахової та методичної компетенції вчителів до рівня сучасних умов.
Здійснення допрофільного навчання.
Поглиблене вивчення методики нових навчальних предметів і курсів.
Форми та методи активізації пізнавальної діяльності учнів.
Проблеми й основні шляхи впровадження в освітній процес інноваційних технологій, інтерактивних методів навчання, ППД
Форми організації самостійної роботи учнів на уроках
Робота з обдарованими дітьми тощо.
Однією із складових системи методичної роботи є умови. Слід відзначити добре проведену роботу адміністрації Ларжанського НВК за створені якісні умови для проведення районного семінару.


|