Четвер, 25 Кві 2024, 11:31 PM
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна
Меню сайту
Методичний портал
Перлини мудрості
Афоризми
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2019 » Квітень » 17 » ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС НА ВАКАНТНІ ПОСАДИ
2:42 PM
ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС НА ВАКАНТНІ ПОСАДИ

УВАГА! ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС НА ВАКАНТНІ ПОСАДИ!

 

Відповідно до ст. 19, 20 Закону України «Про освіту», рішення сесії Ізмаїльської районної ради від 19 жовтня 2018 року № 413-VII «Про створення комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Ізмаїльської районної ради Одеської області», Положення про проведення конкурсу на посади педагогічних працівників Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Ізмаїльської районної ради Одеської області, затвердженого рішенням районної ради від 19 жовтня 2018 року № 413-VII та у зв’язку з відкриттям Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Ізмаїльської районної ради Одеської області, оголошується конкурс на заміщення новостворених посад вищевказаної установи:

- вчитель-логопед - 3,5 ставки;

- вчитель-дефектолог - 2 ставки.

 

Умови оплати праці: посадовий оклад в розмірі 4956 грн.

 

Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Ізмаїльської районної ради Одеської області знаходиться за адресою: м. Ізмаїл, проспект Суворова, будинок 69 (дитяча поліклініка).

 

Строк подання документів для участі у конкурсному відборі до 15 травня 2019 року.

 

Вимоги до претендента на вищезазначені посади педагогічних працівників Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Ізмаїльської районної ради Одеської області з 40-годинним тижневим графіком роботи:

  • громадянство України;
  • вища педагогічна освіта на рівні спеціаліста (магістра) за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія» за спеціалізацією логопеда, сурдопедагога, олігофренопедагога, тифлопедагога;
  • стаж педагогічної роботи не менше трьох років;
  • ґрунтовні знання чинного законодавства України в галузі освіти (Конституція України, Закони України «Про освіту», «Про охоронну дитинства», «Про охорону праці», Декларація прав і свобод дитини, Конвенція про права дитини, знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами, знання основ спеціальної педагогіки);
  • високі моральні якості та стан здоров‘я, що дозволяє виконувати професійні обов‘язки.
  • володіння навиками підготовки ділових документів, досвід та вміння працювати з людьми;
  • вільне володіння державною мовою, володіння основними навиками роботи на комп’ютері з відповідними програмними засобами.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі подають такі документи:

  • копію паспорта громадянина України;
  • письмову заяву до конкурсної комісії щодо участі в конкурсі;
  • резюме у довільній формі;
  • копія (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • копію трудової книжки;
  • письмову згоду на збір та обробку персональних даних.

Документи надавати за адресою:

м. Ізмаїл, проспект Суворова 62, відділ освіти Ізмаїльської райдержадміністрації (кабінет № 410).

Засідання конкурсної комісії з розгляду документів, поданих особами, які претендують для участі у конкурсі відбудеться 16 травня 2019 року.

Конкурс на заміщення вищевказаних посад Інклюзивно-ресурсного центру відбудеться 21 травня 2019 року о 10 00. Конкурс передбачає складання кваліфікаційного іспиту та проведення співбесіди. Кваліфікаційний іспит для педагогічних працівників Центру проводитиметься за напрямами: знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами, знання основ спеціальної педагогіки. Іспит складається з 6 питань по 3 питання за визначеними напрямами. Загальний час для проведення іспиту становитиме не більш, як 1 година 20 хвилин.

Співбесіда проводиться з метою оцінки відповідності досвіду, досягнень, компетенції, особистих якостей вимогам до професійної компетентності кандидата та до відповідних посадових обов’язків.

Телефон для довідок: 2-31-53; 2-00-33.

 

Перелік питань для проведення кваліфікаційного іспиту на посади

вчителя-дефектолога та вчителя-логопеда інклюзивно-ресурсного центру

з перевірки знань законодавства та нормативно-правових актів у сфері освіти

 

 

  1. Право дітей з особливими освітніми потребами (далі – ООП) на освіту у законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту».
  2. Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (ПКМУ № 872 від 15.09.2011 р. зі змінами).
  3. Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затверджене ПКМУ від 12.07.2017 р. № 545 (зі змінами).
  4. Доступ до якісної освіти дітей з ООП (ст. 6, 19, 20 Закону України «Про освіту».
  5. Загальні засади запобігання корупції у діяльності юридичної особи (ст. 61 ЗУ «Про запобігання корупції»).
  6. Захист прав дітей з інвалідністю та дітей з вадами розумового або фізичного розвитку в Законі України «Про охорону дитинства» (ст. 19, 26 ЗУ «Про охорону дитинства»).
  7. Індивідуальна програма розвитку особи з ООП. Порядок складання індивідуальної програми розвитку (ПКМУ № 588 від 09.08.2017 р.).
  8. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих потреб учнів з ООП. Співпраця з батьками.
  9. Психолого-педагогічний супровід дитини з ООП в закладах дошкільної та загальної середньої освіти.
  10. Державний стандарт надання соціальних послуг.
  11. Поняття «інклюзивне навчання». Особливості організації інклюзивного навчання в закладах дошкільної та загальної середньої освіти.
  12. Право кожної дитини користуватися всіма благами згідно Конвенції про права дитини (Конвенція про права дитини – ст. ст. 16, 23, 24, 26, 27, 28).

 

 

Перелік питань для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду

вчителя-дефектолога з перевірки знань основ спеціальної педагогіки

 

  1. Поняття «корекція», «компенсація».
  2. Сутність поняття «затримка психічного розвитку» (ЗПР). Форми ЗПР.
  3. Основні прояви ЗПР у дітей.
  4. Сутність поняття «спектр аутичних розладів».
  5. Особливості пізнавальної діяльності дітей з розладами аутичного спектру.
  6. Загальна характеристика дітей з порушенням розумового/інтелектуального розвитку (розумово відсталих дітей).
  7. Форми олігофренії за глибиною дефекту.
  8. Особливості навчання, виховання дітей з синдромом дефіциту уваги і гіперактивністю.
  9. Проведення корекційно-розвиткової роботи в умовах інклюзивного навчання.
  10. Поняття первинного та вторинного дефекту.
  11. Поняття «розумне пристосування».
  12. Консультативна робота з батьками дітей з ООП.

 

Перелік питань для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду

вчителя-логопеда з перевірки знань основ спеціальної педагогіки

 

  1. Поняття «мовлення» та його види.
  2. Основні методи логопедичного впливу на дітей з порушенням мовлення.
  3. Поняття «порушення мовлення» та класифікація мовленнєвих порушень.
  4. Основні причини мовленнєвих порушень.
  5. Система логокорекційної роботи при загальному недорозвиненні мовлення.
  6. Особливості роботи логопеда при порушеннях процесів письма та читання.
  7. Проведення корекційно-розвиткової роботи в умовах інклюзивного навчання.
  8. Поняття первинного та вторинного дефекту.
  9. Поняття «розумне пристосування».
  10. Модифікація та адаптація освітньої (навчальної) програми.
  11. Консультативна робота з батьками дітей з ООП.
  12. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами.

 

Категорія: Оголошення | Переглядів: 471 | Додав: ZAVRMK | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Квітень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Цей день в історії
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz