29 березня 2016 року на базі районного методичного кабінету відділу освіти відбулось засідання круглого столу творчої групи заступників директорів, класних керівників та практичних психологів загальноосвітніх навчальних закладів району з теми «Особливості діагностики сучасного виховного процесу. Діагностування рівня вихованості учнів».
В ході засідання методисти Кіосєва О.В. і Руснак І.В. звернули увагу учасників групи на важливість діагностування рівня вихованості учнів в умовах сучасного виховного процесу, як комплексну властивість особистості, яка характеризується наявністю і ступенем сформованості у неї соціально-цінних якостей і властивостей, що відображають усебічність її розвитку. Рівень вихованості учнів проявляється перш за все у стійких навичках поведінки, у вчинках та діях учнів, в їх життєвій позиції. Тому при оцінці результатів виховної роботи важливо виявити наявність у школярів вмінь, навичок та звичок поведінки. Учень може добре знати правила поведінки в суспільстві, але не виконувати їх. Нерідко можна зустріти учнів зовні ввічливих, але іноді це служить лише зовнішньою оболонкою, за якою криються егоїзм, індивідуалізм, моральна порожнина. Тому дуже важливо зрозуміти внутрішній світ учнів - їх стремління, бажання та мотиви поведінки.
Учасники творчої групи мають на меті визначити єдину в районі систему діагностування рівня вихованості та подальше впровадження найкращого досвіду в роботі класних керівників шкіл та заступників директорів з виховної роботи. Під час засідання круглого столу досвідом роботи з визначення рівня вихованості поділились практичний психолог Старонекрасівської ЗОШ Лупан А.М., заступник директора, відповідальний за виховну роботу Ларжанського НВК Дімітрієва І.А., психолог Першотравневської ЗОШ Апосталакі Л.С. та психолог Матроського НВК Соловйова Т.Б.
Методисти РМК Кіосєва О.В., Руснак І.В.
|