Виклики сучасного світу впливають на те, що питання мовної та культурної самобутності людини набирає фундаментального значення, що особливо важливо у добу змін, які відбуваються в Європі та Україні, коли увага зосереджена на питанні європейської інтеграції. Мультилінгвальна та полікультурна освіта, як складова сучасної освіти, вимагає від людини вміння спілкуватися кількома мовами.
15-16 квітня 2015 року у рамках спільного проекту Міністерства освіти і науки України та Румунського Інституту Миру (ПАТРІР)«Мультилінгвальна освіта в Україні», за сприяння департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації, на базі Одеського обласного інституту удосконалення вчителів розпочато роботу дводенних регіональних консультацій для координаторів та учасників проекту від Одеського регіону.
Метою проекту є застосування моделей мультилінгвальної освіти в навчальних закладах України. Серед учасників 25 педагогів Одещини, серед яких представники м. Одеси, Ізмаїльського, Болградського, Ренійського, Саратського, Овідіопольського, Кілійського районів. Ізмаїльщину представили на проекті педагоги Утконосівської та Озернянської шкіл: Кіру В.М., Топор Т.І., Дякону М.П.
У роботі семінару взяли участь Андрій Трубчак, координатор проекту від ПАТРІР (Румунія), Лігіта Гріуле, експерт з мультилінгвальної освіти, викладач факультету педагогіки, психології та мистецтв Університету Латвії, Юлія Тищенко, голова Ради правління Українського незалежного центру політичних досліджень.
Під час семінару учасники обговорювали у фокус-групах та обмінювалися досвідом роботи у мультилінгвальному середовищі, розглянули технологію вивчення декількох іноземних мов та мов національних меншин в умовах одного навчального закладу.
(Ще фото з семінару можна переглянути за посиланням )
.jpg?id=14294707140000000386%3B0%3B1&x-email=okopyl67%40mail.ru&exif=1&bs=5465&bl=160717&ct=image%2Fjpeg&cn=p1070623%20(2).jpg&cte=binary) |