
Відповідно до річного плану школи на 2014-2015 н. р. в Першотравневській ЗОШ була проведена педрада-консиліум на тему «Проблеми адаптаційного періоду учнів 5 класу та шляхи їх подолання».
Директор школи Кіркова С. В. ознайомила присутніх з результатами класно-узагальнюючого контролю у 5 кл. Відмітила, що різноманітні форми роботи, використання вчителями ІКТ впливають на активність учнів, яка є стійкою протягом усього уроку.
Заступник директора з НВР Ротарь Н. Т. виділила основну ознаку успішної адаптації п'ятикласника – це дотримання наступності та перспективності між початковою та середньою школами. Адаптація учнів та вчителів, які викладають у 5 класі проходить успішніше, коли між ними налагоджений тісний взаємозв'язок ще з початкової школи: а саме з 4 класу.
Практичний психолог Апостолакі Л. С. ознайомила присутніх з результатами дослідження адаптації 5-класників, причинами неуспішності. За результатами дослідження надані рекомендації класному керівникові, батькам щодо індивідуального підходу до кожної дитини відповідно до причин труднощів адаптації.
В результаті проведення вправа «Адаптаційний портфелик» учасники консиліуму зібрали у відкритий портфель необхідні складові для успішної адаптації учнів ( фізичне здоров’я; комунікативні здібності; високий рівень шкільної, мотивації,підтримка вчителів тощо).
В підсумку педради психолог провела практичну вправу з парашутом на формування згуртованості колективу та захищеності «Грибочок».

 |