В Бросківській ЗОШ 6 листопада в 5-Б класі відбувся тренінг з профілактики агресивної пооведінки. Мета тренінгу: зблизити учнів, навчити контролювати свої емоції, дати визначення поняттю "агресивність" , знайти шляхи вивільнення агресії.
1. Діти самі придумували правила роботи в групі:
- не битися
-не лаятися
-слухати один одного
-активно приймати участь у грі
-всім дружити
2. Учні прикрашали острів морськими зірочками, що виражали їх настрій.
3. Вправа "Моточок". Кожен називав, що в нього гарно виходить роботи, чим він полюбляє займатися
У результаті було виявлено, що у дітей гарно виходить грати в комп*ютерні ігри, займатися бісероплетінням, прибирати кімнату, малювати співати і т.д
3. Школярі активно приймали участь в обговоренні питання "Хто така агресивна людина?", які якості їй властиві та які ситуації призводять до агресії.
Всі разом виявили шляхи вивільнення агресії: займатися спортом, танцямм, йогою, малювати, поговороти із собою, аромотерапія.
4. Гра "Мені через 10 років дадуть медаль за....досягнення у спорті, в гімнастиці, за акторську майстерність. Найориигінальнішою була відповідь: " Мені через 10 років дадуть медаль "За найшвидше лускання насіння"
5. Вправа"Добрі та погані якості людини". На праву гілку пальми потрібно було повісити смачний банан ( добрі якості) , а на ліву гілку- зіпсовані банани( погані якості) та пояснити значення якостей. ( якості: охайний, жадібний, агресивний, вихований, розумнний, кмітливий,лінивий,безвідповідальний,веселий і т.д.)
Протягом усього заняття у класі панував гарний настрій та приємна атмосфера.
Тренінг проводила студентка 4-го курсу Ізмаїльського державного гуманітарного університету Пушенко Алла Вікторівна. |