Школа молодого вчителя початкових класів
Згідно плану роботи методичного кабінету Ізмаїльського районного відділу освіти 18 грудня 2014 р. в Саф’янській ЗОШ І – ІІІ ступенів відбулося друге засідання Школи молодого вчителя початкових класів «Урок – основна форма організації навчально-виховного процесу та підвищення професійної майстерності вчителя». На занятті були присутні молоді педагоги Матроського НВК, Кам’янського НВК та Утконосівської СЗШ.
Програма засідання передбачала зустріч молодих вчителів з педагогами, що мають звання «Старший вчитель» з теми «Як виробити власний стиль вчителю – початківцю». Були відвідані уроки у 2-х класах.
На уроці української мови «Влучне вживання дієслів у мовленні. Підсумковий урок» Галкіна О.Л. показала використання різних видів роботи з теми. Учні продемонстрували вміння утворювати словосполучення, речення з поданих слів. знання різних частин мови. Робота в парах, творчі та тестові завдання сприяли досягненню мети уроку. Використання наочності для добору дієслів до запропонованих іменників активізувало пізнавальну діяльність школярів. На занятті були використані індивідуальні та фронтальні види робіт.
Урок літературного читання на тему «Доки рослина росте, доти очі милує», проведений Станковою О.К. продемонстрував вміння вчителя вдосконалювати навички виразного читання школярів, збагачувати словниковий запас, виховувати розуміння мудрого використання багатств природи. На етапі актуалізації знань були проведені конкурс «Найкращий декламатор» та гра «Асоціативний кущ». Відтворивши пропущені літери, діти сформулювали тему уроку. Робота над текстом С.Носаня «Ялинка» сприяла розвитку не тільки читацьких навичок, а й вихованню загальнолюдських цінностей.
Після обговорення відвіданих уроків, керівник школи молодого вчителя Станкова О.К. надала методичні рекомендації щодо планування і підготовки сучасного уроку, ефективних форм роботи з підручником. Особлива увага була приділена методиці проведення контрольних та самостійних робіт. Молоді колеги поділилися з наставником труднощами, що виникають під час роботи та вислухали поради по їх вирішенню.
|