
Підвищена агресивність дітей є однією з найгостріших проблем сьогодення. Звичайно, агресивними діти не народжуються , але під впливом зовнішніх факторів (приниження , образи, не розуміння, агресивна поведінка оточуючих до дитини) в них можуть проявлятися одиночні вибухи гніву, які непомітно переростають у звичку діяти агресивно. З метою розвитку навичок спілкування, уміння конструктивно виходити з суперечливих ситуацій, що провокують вибухи гніву, навчання прийнятним способам вираження гніву та формування здатності до співчуття, співпереживання психологом школи А.М. Райлян 17 лютого було проведено заняття з елементами тренінгу «Вплив агресивності на самопочуття та налагодження стосунків з оточуючими» з учнями 8 класу.
Заняття було побудовано на матеріалі художнього фільму Ролана Бикова «Чучело». Учні обговорювали епізод з фільму, що демонстрував агресивне поводження підлітків. Під час заняття підлітки вчилися визначати критерії агресивності, відпрацьовували навички використання різних підходів виходу з конфліктних ситуацій. Учні дійшли висновку, що агресія деструктивно впливає на самопочуття людини та перешкоджає у налагодженні стосунків з оточуючими.
Психолог школи : А.М.Райлян

.JPG?x-email=buh.rayoo%40mail.ru)

|