
Всеукраїнський конкурс “Учитель року”, як професійне змагання кращих педагогів України, був започаткований за Указом Президента України в 1995 році. За цей час тисячі учителів Ізмаїльського району пройшли через цей конкурс. Багато з них представляли Ізмаїльщину на обласному рівні. Є і такі, що представляли Одеську область на Всеукраїнському рівні. Їх імена назавжди вписані в книгу пошани освітян Ізмаїльського району.
Останніми роками склалася традиція, перед проведенням районного конкурсу запрошувати переможців минулих років для того, щоб поділитися з новими учасниками своїм досвідом участі в конкурсі, налаштувати їх психологічно, а ще - надати мудрі життєві поради.
31 жовтня 2014 року двері методичної вітальні, яка відбулася на базі Бросківської ЗОШ відкрилися для вчителів, що будуть приймати участь в районному турі Всеукраїнського конкурсу "Учитель року-2015".
Завідуюча РМК Копил О.О.довела присутнім етапи та хід проведення майбутнього районного конкурсу. Досвідом участі в районному та обласному конкурсах поділилася переможець районного конкурсу "Учитель року-2014", учитель світової літератури Кислицької ЗОШ Кочмар Р. О., яка багато уваги приділила проведенню самоаналізу конкурсного уроку. Поради щодо створення презентації та використання гіперпосилань представила учасниця обласного конкурсу "Кращий учитель російської мови" Димитрієва І. А., вчитель Ларжанського НВК. Щодо підготовки до конкурсу в номінації "класний керівник" виступила методист РМК Кіосєва О.В. Досвід участі переможців минулих років навела методист РМК Мурсалимова І.І. З настановами про ефективне та якісне проведення конкурсного уроку, впровадження ІКТ на уроці виступила методист РМК Журавель М.І.
Досвідом проведення майстер-класу поділилася з колегами переможниця районного конкурсу в номінації "учитель початкових класів" Кіру В.М., учитель Утконосівської ЗОШ. Всіх присутніх зацікавила тема "Використання прийомів ейдотехніки на уроках у початковій школі" , з якої Валентинв Миколаївнв провела майстер-клас. У сучасній школі учням для запам’ятовування і переказу пропонується великий обсяг інформації. Працюючи з дітьми, вчителі, зазвичай, спираються на логічне мислення й механічну пам’ять. Але ефективність таких методик невисока. Методи популярної сьогодні ейдотехніки базуються на максимальному використанні образного типу інформації. Учитель кодує матеріал уроку в символи, схеми, і діти запам’ятовують інформацію, пропускаючи її через серце, емоції, темперамент. Ейдотехніка задіює резерви правої півкулі головного мозку, сприяє розвиткові образної пам’яті, образного мислення, творчих здібностей. Учасники із задоволенням поринули в прийоми найкращого запам'ятовування і відтворення складних завдань, до речі, самі згадали та поділилися досвідом своїх інтуітивних спроб запамятовування інформації.
На кінець зустрічі завідувачка РМК Копил О.О. побажала майбутнім учасникам віірити в себе, не сумніватись в своїх можливостях, використати увесь свій потенціал для того, щоб стати, як мінімум, професійнішим і досвідченішим, а саме головне - досконалішим! А завдяки конкурсним випробуванням отримати ще один доданок успіху - зворотний зв'язок від колег і членів журі.



 |