Понеділок, 06 Кві 2020, 2:33 PM
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна
Меню сайту
Категорії розділу
Методичний портал
Перлини мудрості
Афоризми
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ

Головна » 2020 » Березень » 3 » «Розвиток емпатії учнів в ході аналізу душевного стану літературного героя»
4:45 PM
«Розвиток емпатії учнів в ході аналізу душевного стану літературного героя»

Матеріали дистанційного семінару вчителів зарубіжної літератури

Тема семінару: «Розвиток емпатії учнів в ході аналізу душевного стану літературного героя»

Сучасний світ, динамічний, конкурентно орієнтований, висуває високі вимоги до особистості випускника школи. Новітні дослідження доводять, що успішність дорослої людини багато в чому визначається не стільки певним запасом знань та рівнем загального інтелекту, скільки умінням керувати своїм емоційним станом та передбачати реакції оточуючих.

Головна мета літературної освіти – виховання творчого читача із самостійним критичним мисленням, формування гуманістичного світогляду, загальної культури, естетичних смаків особистості, емоційного інтелекту.

Необхідність орієнтації навчального процесу на формування у молодої людини вміння на основі здобутих знань самостійно аналізувати процеси, явища в житті спонукають шукати такі форми і методи роботи, які допомогли б будувати уроки на основі активної пізнавальної діяльності школярів.

Матеріали семінару містять презентацію авторського методу аналізу літературного героя – поліграма, який сприяє розвитку творчих здібностей школярів, креативності та емоційної компетентності. Пропонована методика базується на здобутках літературознавчої, педагогічної, методичної та психологічних наук, забезпечує додержання принципів особистісно-орієнтованого навчання. Використання запропонованих вправ удосконалюватиме вміння дітей розпізнавати власні емоції та розповідати про них іншим, сприятиме розвитку емпатії, однієї зі складових розвитку емоційного мислення школярів.

Мета семінару:

  • поглибити знання педагогічних працівників щодо сутності емпатії, як прийому розвитку творчих здібностей ,
  • познайомити з напрямками діяльності вчителя-словесника, спрямованими на розвиток емоційної компетентності школярів,
  • забезпечити формування мотивації вчителів до пошуку ефективних шляхів викладання зарубіжної літератури,
  • презентувати досвід роботи вчителя зарубіжної літератури Матроськго НВК Стоянової Лариси Михайлівни з проблеми розвитку емоційного інтелекту учнів на уроках зарубіжної літератури.

Матеріали семінару

  1. Емпатія як когнітивно-афективний феномен.
  2. Методичний посібник Стоянової Л.М. «Розвиток емоційного інтелекту учнів на уроках зарубіжної літератури».
  3. Вправи для розвитку емпатії.
  4. Завдання для зворотнього зв’язку (просимо залишати свої коментарі з наступних питань):
    • Які вправи для розвитку емпатії Ви використовуєте на своїх уроках?
    • Під час вивчення яких літературних творів було б доцільним використання методу «поліграма»?

 

Матеріали підготувала Стоянова Лариса Михайлівна - спеціаліст вищої категорії, старший вчитель зарубіжної літератури Матроського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Ізмаїльської районної ради Одеської області

 

Категорія: Учителям зарубіжної літератури | Переглядів: 34 | Додав: ZAVRMK | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Цей день в історії

Copyright MyCorp © 2020
Конструктор сайтів - uCoz