На допомогу вчителям до нового 2016/2017 н.р.
Програми:
- 5-8 клас укр.мова укр.літ
- 9 клас укр.мова укр.літ
- 8 клас з поглибленим вивченням укр.мова укр.літ
- 9 клас з поглибленим вивченням укр.мова укр.літ
- 10-11 клас рівень стандарту укр.мова укр.літ
- 10-11 клас академічний рівень укр.мова укр.літ
- 10-11 клас профільний рівень укр.літ
- варіативна складова укр.мова укр.літ
Перелік навчальної літератури, програм, рекомендованої МОН
Методичні рекомендації
Методична скарбничка:
Експрес-уроки української мови з Олександром Авраменком
Матеріали дистанційного круглого столу "Вплив інноваційних методик на формування мовленнєвої і читацької культури, комунікативної та літературної компетенції на уроках української мови та літератури"
- додаток 1 до презентації
- додаток 2 до презентації
2. Презентація методичного об'єднання вчителів-словесників Кирничанської ЗОШ
3. Презентація методичного об'єднання вчителів-словесників Муравлівської ЗОШ
4.Презентація вчителів української мови Суворовської ЗОШ Вітюк С.І., Кирилової О.І.
5. З досвіду вчителя української мови і літератури Ларжанського НВК Паю Л.
Матеріали навчально-методичного семінару для молодих та малодосвідчених вчителів «Технологічна культура планування роботи вчителя – словесника по оцінюванню навчальних досягнень учнів»
- ПЕРЕЛІК навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і старшій школі
- Методичні рекомендації ООІУВ щодо вивчення української мови та літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2014/2015 н.р.
- Методичні рекомендації щодо використання тестових технологій у процесі вивчення української мови
- Презентація до виступу щодо використання тестових технологій у процесі вивчення української мови
- Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти з предметів інваріантної складової навчального плану
- Основні вимоги до використання тестового опитування на різних етапах уроку
Матеріали педагогічної майстерні вчителів української мови і літератури вищої категорії "Реалізація соціокультурної змістової лінії навчальної програми з мови як засіб формування національної самосвідомості учнів"
«Реалізація соціокультурної змістової лінії навчальної програми з мови як засіб формування національної самосвідомості учнів» - методист РМК Журавель М.І.
Презентація до виступу Журавель М.І.
Матеріали з уроку «Формування національної самосвідомості в учнів на уроках української мови в школах з молдовською мовою навчання» - Севастіян Н.Ф.
«Реалізація соціокультурної лінії на уроках української мови» - Тарай В.В.
Матеріали районного методичного об"єднання «Формування комунікативної компетентності школярів шляхом використання елементів критичного мислення» «Навчання без міркування – марна праця»,
Конфуцій.
Розробка уроку з української літератури в 10 класі «Новела В.Стефаника «Камінний хрест» - психологічне розкриття теми еміграції. Драматизм конфлікту, емоційна загостреність зображуваного в новелі. Ідея нерозривної єдності Івана Дідуха з полем, рідною землею» – вчитель української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії Каланчацької ЗОШ Колеснік Т. А.
Матеріали до уроку Колесник Т.А.:
- Презентація до уроку
- Пояснення діалектних слів з новели
- Аркуш самооцінки
- Відеосюжет 1
- Відеосюжет 2
- Відеосюжет 3
- Пісня Квітки Цісик "Журавлі"
- Відео "Клин журавлей"
«Методика критичного мислення. Практичні поради» - методист РМК Журавель М. І.
Майстер-клас «Використання прийомів технології розвитку критичного мислення на уроках української мови та літератури» – вчитель української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії , учитель-методист Першотравневської ЗОШ Унгурян Л. П.
Матеріали навчально-методичного семінару молодих та малодосвідчених вчителів-словесників «Технологічна культура планування нетрадиційних уроків української мови і літератури»
З уроку починається навчально-виховний процес, уроком він і закінчується.
Все інше в школі відіграє хоч і важливу, але допоміжну роль,
доповнюючи і розвиваючи все те, що закладається в ході уроку.
Конаржевський Ю. А.
Мета: познайомити вчителів-словесників з особливостями планування, підготовки та проведення нетрадиційних уроків; показати найбільш ефективні прийоми, види, форми навчальної діяльності, які сприяють мотивації навчальної діяльності учнів.
-
"Особливі принципи побудови нестандартного уроку" - методист з навчальних дисциплін Ізмаїльського РМК Журавель М.І.
-
Розробка нестандартного уроку української літератури в 6 кл. «Леонід Глібов – визначний український байкар, поет. Байка «Щука». Побудова байки» - підготувала та провела Кириленко С.М.,вчитель української мови Кам'янського НВК
-
Розробка нестандартного уроку української літератури у 10 кл. "Ділові папери. Заява.Автобіографія" - підготувала та провела учитель української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії Кам'янського НВК Саказли Т.М.
- Презентації до уроку Саказли Т.М.:
Матеріали науково-методичної конференції "Є поети для епох", присвяченої 85-річчю з дня народження Ліни Костенко
-
Вітальне слово методиста РМК Журавель М.І.до учасників конференції
-
"ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ ЛІНИ КОСТЕНКО: ЗАСІДАННЯ ЛІТЕРАТУРНОГО КЛУБУ(Виступ Половнюк М. М., вчителя української мови і літератури ,спеціаліста І категорії Кам’янського НВК)
- презентація до виступу Половнюк М.М. "Формування читацької компетентності у процесі вивчення творчості Ліни Костенко: засідання літературного клубу"
-
ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ УЧНІВ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ТВОРЧОСТІ ЛІНИ КОСТЕНКО (виступ Георгиця К.М.. учителя української мови і літератури Багатянської ЗОШ)
-
презентація до виступу Георгиця К.М."Формування національної самовсвідомості учнів через призму творчості Ліни Костенко.
Матеріали районної науково-практичної конференції
"Сучасний урок в системі компетентнісного підходу"
- Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу (доповідь Журавель Майї Іванівни, методиста районного методичного кабінету, спеціаліста вищої категорії)
-
Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу (презентація до виступу ЖуравельМ.І.)
-
Організація навчальної діяльності учнів на адаптивно-перетворювальному етапі сучасного модульного уроку (Сілаєва Тетяна Леонідівна,вчитель української мови та літератури І категорії Старонекрасівської ЗОШ І-ІІІ ступенів)
-
Формування комунікативних та особистісних компетентностей під час рефлексії на уроках української мови (Кулава Людмила Анатоліївна, вчитель української мови та літератури І категорії Багатянської ЗОШ І-ІІІ ступенів)
-
Сучасний урок української мови компетентнісної спрямованості.Структура компетентнісного уроку (Бирка Ніна Іллівна, учитель української мови та літератури вищої категорії Ларжанського НВК)
-
Реалізація компетентнісного підходу на рефлексивно-оцінювальному етапі сучасного уроку української мови та літератури (Степанова Т.О., вчитель української мови та літератури Суворовської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст першої категорії)
-
Використання проблемно-пошукових та ситуативних завдань як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на етапі цілереалізації уроку української мови (з досвіду роботи Петренко Тетяни Мечиславівни, вчителя української мови і літератури, Першотравневської ЗОШ І-ІІІ ступенів,спеціаліста вищої категорії)
-
Використання дискусійних методів та проблемних ситуацій на етапі вивчення нового матеріалу на уроках української літератури ( Додон Зінаїда Іванівна, вчитель української мови та літератури Лощинівської ЗОШ I-III ступенів)
-
Етап цілереалізації як структурний компонент уроку української мови в системі компетентнісної освіти ( Шишман Г.А., вчитель української мови та літератури Саф’янської ЗОШ І – ІІІ ступенів)
-
Етап цілереалізації як структурний компонент уроку української мови в системі компетентнісної освіти ( презентація до виступу Шишман Г.А.)
- Застосування графічних організаторів як спосіб розвитку читацьких компетенцій учнів на уроках української літератури (Колеснік Тетяна Антонівна, вчитель української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії Каланчацької ЗОШ І-ІІІ ступенів)
- Застосування графічних організаторів як спосіб розвитку читацьких компетенцій учнів на уроках української літератури (презентація до виступу Колесник Т.А.)
Конкуретноспроможність людини на ринку праці багато в чому залежить від її здатності опановувати нові технології, адаптуватися до мінливих умов, тому важливим є використання технології портфоліо педагога, особливо для учителів, які атестуються.
Відповідно до сучасних словників порт фоліо – це повне зібрання власних досягнень, своєрідне досьє. Портфоліо дозволяє ураховувати результати, досягнуті вчителем у різноманітних видах діяльності:навчальній, виховній, творчій, методичній,науковій, дослідницькій.
Пропонуємо також ознайомитися з досвідом створення РРТ презентацій вчителів району, які будуть Вам у нагоді під час представлення власного портфоліо.
Методичні рекомендації щодо складання портфоліо вчителя мови і літератури навчального закладу освіти
портфоліо Чеплак Е.В.учителя української мови і літератури Кам'янського НВК
портфоліо Клопот С.Б., учителя української мови і літератури Бросківської ЗОШ
Матеріали районного семінару-практикуму “Технологічна культура планування педагогічної діяльності вчителя-словесника"
Поурочне планування – дзеркало роботи вчителя
Без якісної підготовки до уроку зі складанням поурочного плану, який є основним орієнтиром роботи вчителя на уроці, не можна досягти поставленої мети, завдань та результатів у навчальній діяльності.
- Вимоги до ведення ділової документації
- Вимоги до поурочного планування
- Посібник-порадник
-
ПошукКалендар
« Січень 2025 » Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Архів записів- 2012 Вересень
- 2012 Жовтень
- 2012 Листопад
- 2012 Грудень
- 2013 Січень
- 2013 Лютий
- 2013 Березень
- 2013 Квітень
- 2013 Травень
- 2013 Червень
- 2013 Липень
- 2013 Серпень
- 2013 Вересень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Квітень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Липень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Липень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Квітень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Липень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Серпень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Березень
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Серпень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Червень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад