Учителям української мови і ілітератури
На допомогу вчителям до нового 2016/2017 н.р.
Програми:
Перелік навчальної літератури, програм, рекомендованої МОН
Методичні рекомендації
Інструктивно-методичний лист щодо викладання навчальних предметів у 2016-2017 н.р.» (лист МОН України від 17.08.2016 № 1/9-437)
Методичний лист МОІППО
Методична скарбничка:
Сайт для вчителів української мови та літератури "Слово - диво" (Цуркан Людмила Вікторівна, методист НМЦ)
Експрес-уроки української мови з Олександром Авраменком
Матеріали дистанційного круглого столу "Вплив інноваційних методик на формування мовленнєвої і читацької культури, комунікативної та літературної компетенції на уроках української мови та літератури"
1. Презентація вчителів української мови та літератури Багатянської ЗОШ – Терпан А.А., Райлян К.М., Кулава Л.А., Георгиця К.М.
2. Презентація методичного об'єднання вчителів-словесників Кирничанської ЗОШ
3. Презентація методичного об'єднання вчителів-словесників Муравлівської ЗОШ
4.Презентація вчителів української мови Суворовської ЗОШ Вітюк С.І., Кирилової О.І.
5. З досвіду вчителя української мови і літератури Ларжанського НВК Паю Л.
Матеріали навчально-методичного семінару для молодих та малодосвідчених вчителів «Технологічна культура планування роботи вчителя – словесника по оцінюванню навчальних досягнень учнів»
- ПЕРЕЛІК навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і старшій школі
- Методичні рекомендації ООІУВ щодо вивчення української мови та літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2014/2015 н.р.
- Методичні рекомендації щодо використання тестових технологій у процесі вивчення української мови
- Презентація до виступу щодо використання тестових технологій у процесі вивчення української мови
- Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти з предметів інваріантної складової навчального плану
- Основні вимоги до використання тестового опитування на різних етапах уроку
Лист МОН України від 26.06.2015 № 1/9-305 «Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році»
Матеріали педагогічної майстерні вчителів української мови і літератури вищої категорії "Реалізація соціокультурної змістової лінії навчальної програми з мови як засіб формування національної самосвідомості учнів"
«Реалізація соціокультурної змістової лінії навчальної програми з мови як засіб формування національної самосвідомості учнів» - методист РМК Журавель М.І.
Презентація до виступу Журавель М.І.
Матеріали з уроку «Формування національної самосвідомості в учнів на уроках української мови в школах з молдовською мовою навчання» - Севастіян Н.Ф.
«Реалізація соціокультурної лінії на уроках української мови» - Тарай В.В.
Матеріали районного методичного об"єднання «Формування комунікативної компетентності школярів шляхом використання елементів критичного мислення» «Навчання без міркування – марна праця»,
Конфуцій.
Розробка уроку з української літератури в 10 класі «Новела В.Стефаника «Камінний хрест» - психологічне розкриття теми еміграції. Драматизм конфлікту, емоційна загостреність зображуваного в новелі. Ідея нерозривної єдності Івана Дідуха з полем, рідною землею» – вчитель української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії Каланчацької ЗОШ Колеснік Т. А.
Матеріали до уроку Колесник Т.А.:
«Методика критичного мислення. Практичні поради» - методист РМК Журавель М. І.
Майстер-клас «Використання прийомів технології розвитку критичного мислення на уроках української мови та літератури» – вчитель української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії , учитель-методист Першотравневської ЗОШ Унгурян Л. П.
Матеріали навчально-методичного семінару молодих та малодосвідчених вчителів-словесників «Технологічна культура планування нетрадиційних уроків української мови і літератури»
З уроку починається навчально-виховний процес, уроком він і закінчується.
Все інше в школі відіграє хоч і важливу, але допоміжну роль,
доповнюючи і розвиваючи все те, що закладається в ході уроку.
Конаржевський Ю. А.
Мета: познайомити вчителів-словесників з особливостями планування, підготовки та проведення нетрадиційних уроків; показати найбільш ефективні прийоми, види, форми навчальної діяльності, які сприяють мотивації навчальної діяльності учнів.
-
"Особливі принципи побудови нестандартного уроку" - методист з навчальних дисциплін Ізмаїльського РМК Журавель М.І.
-
«Сучасний нетрадиційний урок. Який він?» - виступ заступника директора з навчально-виховної роботи Половнюк М.М.,
-
Розробка нестандартного уроку української літератури в 6 кл. «Леонід Глібов – визначний український байкар, поет. Байка «Щука». Побудова байки» - підготувала та провела Кириленко С.М.,вчитель української мови Кам'янського НВК
-
Презентація до уроку Кириленко С.М.
-
Відеоролик до уроку Кириленко С.М.
-
Розробка нестандартного уроку української літератури у 10 кл. "Ділові папери. Заява.Автобіографія" - підготувала та провела учитель української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії Кам'янського НВК Саказли Т.М.
- Презентації до уроку Саказли Т.М.:
Матеріали науково-методичної конференції "Є поети для епох", присвяченої 85-річчю з дня народження Ліни Костенко
Матеріали районної науково-практичної конференції
"Сучасний урок в системі компетентнісного підходу"
- Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу (доповідь Журавель Майї Іванівни, методиста районного методичного кабінету, спеціаліста вищої категорії)
-
Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу (презентація до виступу ЖуравельМ.І.)
-
Організація навчальної діяльності учнів на адаптивно-перетворювальному етапі сучасного модульного уроку (Сілаєва Тетяна Леонідівна,вчитель української мови та літератури І категорії Старонекрасівської ЗОШ І-ІІІ ступенів)
-
Формування комунікативних та особистісних компетентностей під час рефлексії на уроках української мови (Кулава Людмила Анатоліївна, вчитель української мови та літератури І категорії Багатянської ЗОШ І-ІІІ ступенів)
-
Сучасний урок української мови компетентнісної спрямованості.Структура компетентнісного уроку (Бирка Ніна Іллівна, учитель української мови та літератури вищої категорії Ларжанського НВК)
-
Реалізація компетентнісного підходу на рефлексивно-оцінювальному етапі сучасного уроку української мови та літератури (Степанова Т.О., вчитель української мови та літератури Суворовської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст першої категорії)
-
Використання проблемно-пошукових та ситуативних завдань як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на етапі цілереалізації уроку української мови (з досвіду роботи Петренко Тетяни Мечиславівни, вчителя української мови і літератури, Першотравневської ЗОШ І-ІІІ ступенів,спеціаліста вищої категорії)
-
Використання дискусійних методів та проблемних ситуацій на етапі вивчення нового матеріалу на уроках української літератури ( Додон Зінаїда Іванівна, вчитель української мови та літератури Лощинівської ЗОШ I-III ступенів)
-
Етап цілереалізації як структурний компонент уроку української мови в системі компетентнісної освіти ( Шишман Г.А., вчитель української мови та літератури Саф’янської ЗОШ І – ІІІ ступенів)
-
Етап цілереалізації як структурний компонент уроку української мови в системі компетентнісної освіти ( презентація до виступу Шишман Г.А.)
- Застосування графічних організаторів як спосіб розвитку читацьких компетенцій учнів на уроках української літератури (Колеснік Тетяна Антонівна, вчитель української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії Каланчацької ЗОШ І-ІІІ ступенів)
- Застосування графічних організаторів як спосіб розвитку читацьких компетенцій учнів на уроках української літератури (презентація до виступу Колесник Т.А.)
Конкуретноспроможність людини на ринку праці багато в чому залежить від її здатності опановувати нові технології, адаптуватися до мінливих умов, тому важливим є використання технології портфоліо педагога, особливо для учителів, які атестуються.
Відповідно до сучасних словників порт фоліо – це повне зібрання власних досягнень, своєрідне досьє. Портфоліо дозволяє ураховувати результати, досягнуті вчителем у різноманітних видах діяльності:навчальній, виховній, творчій, методичній,науковій, дослідницькій.
Пропонуємо також ознайомитися з досвідом створення РРТ презентацій вчителів району, які будуть Вам у нагоді під час представлення власного портфоліо.
портфоліо Чеплак Е.В.учителя української мови і літератури Кам'янського НВК
портфоліо Клопот С.Б., учителя української мови і літератури Бросківської ЗОШ
Матеріали районного семінару-практикуму “Технологічна культура планування педагогічної діяльності вчителя-словесника"
Поурочне планування – дзеркало роботи вчителя
Без якісної підготовки до уроку зі складанням поурочного плану, який є основним орієнтиром роботи вчителя на уроці, не можна досягти поставленої мети, завдань та результатів у навчальній діяльності.
- Вимоги до ведення ділової документації
- Вимоги до поурочного планування
- Посібник-порадник
-
Календар
« Жовтень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|