Меню сайту
Категорії розділу
|
Учителю інформатикиВ навчальному роцi звертаємо увагу на:Лист МОН України від 1/9-380 від 10.08.2015 «Щодо методичних рекомендацій для учнів 4-х та 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2015 -2016 н.р. (вебінари НАПНУ до нового навчального року) Лист Міністерства від 17.07.2013 № 1/9-497 "Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань створення безпечних умов для роботи у кабінетах інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій загальноосвітніх навчальних закладів” Лист МОН № 1/9-383 від 30.05.13 року .new"Про організацію навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2013/2014 навчальному році " Лист МОН № 1/9-368 від 24.05.13 року .new"Про організацію навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі" Лист МОН № 1/9-349 від 20.05.13 року .new"Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2013/2014 навчального року" Лист МОНСМ України від 01.06.12 №_1/9-426. Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін. Інформатика Инструктивно-методические рекомендации МОНСМ Украины по информатике в Інформаційному збірнику 22-24, 2011. Скачать отсканированный вариант. Лист МОН від 21.08.2010 N 1/9-580 Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення базових дисциплін у 2010/2011 навчальному році". Інформатика. Скачать Методичні рекомендації щодо вивчення інформатики у 2009/10 навчальному році. Інформаційний збірник МОН України №19-20-21 / липень 2009 Основні результати моніторингу якості підручників для 9-го класу з предмета "Інформатика";
Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 29 липня 2011 р. №907 Про затвердження технічних специфікацій навчального комп’ютерного комплексу для кабінету інформатики, навчального комп’ютерного комплексу (мобільного) та інтерактивного комплексу (інтерактивної дошки, мультимедійного проектора) для загальноосвітніх навчальних закладів Детальніше... http://krutienko.ucoz.ua/Informatika/907.zipНаказ Міністерства освіти і науки України від 02.12.2004 р. №903 Про затвердження Правил використання комп`ютерних програм у навчальних закладах. Детальніше... http://krutienko.ucoz.ua/Informatika/d122nformatika.doc
Експертиза функціонування кабінету інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій навчання у загальноосвітньому навчальному закладіМатеріали підготовлені методистом РМК Цимбалістом К.В. Детальніше... http://krutienko.ucoz.ua/Informatika/ekspertuza_kabinetu_iikt.doc
Паспорт кабінету інформатики та обчислювальної технікиМатеріали відділу освіти Вільнянської райдержадміністраціїДетальніше... http://krutienko.ucoz.ua/Informatika/Pasport_kabinetu_2010-1.doc
Інформатика у школі: якою їй бутиТези до нової навчальної програми з інформатики для учнів 5-9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів. Автори: Є. Шестопалов, О.Пилипчук. І. Завадський. Детальніше... http://krutienko.ucoz.ua/Informatika/stattja-informatika_u_shkoli.docПро вивчення курсу "Сходинки до інформатики" у 2012-2013 н.р.Детальніше...http://krutienko.ucoz.ua/Informatika/355_LI0.rarВаріативна складова вивчення курсу Інформатика" в 2012-2013 навчальному роціМатеріали методиста НМЦ ПМД Скрипської Г.В.Детальніше...http://krutienko.ucoz.ua/Informatika/445_informatuka.doc Інформація від MicrosoftDownload Center - Microsoft Software in Ukraine is now alive! Шановні колеги з радістю повідомляю всіх вас про те, що в Україні відкрився центр завантажень програмного забезпечення Microsoft http://www.microsoft.com/uk-ua/download/default.aspx Тут ви знайдете багато безкоштовних продуктів і тріальних версій, а також маєте змогу завантажити ознайомлювальну версію ОС Windows 8 – безкоштовно". Сподіваюсь, це допоможе вам і вашим колегам краще ознайомитись з нашими новими продуктами та застосунками на практиці! Розкажіть колегам. З найкращими побажаннями! З повагою, Яна Курченко Лист МОНСМУ від 05.06.2012 № 1/9-429. Щодо умов придбання ліцензійного програмного забезпечення Шановні колеги, просимо ознайомитися з «Переліком засобів загального призначення, які дозволені для забезпечення технічного захисту інформації, необхідність охорони якої визначено законодавством України»
Ліцензійне забезпеченняУ зв’язку із актуальністю питання легалізації програмного забезпечення рекомендується провести зміну наявного програмного забезпечення, яке використовується без відповідних ліцензій або в яких завершується термін дії ліцензії на вільне програмне забезпечення. Програми класу Microsoft Office 2003-2013 можуть бути змінені на вільне програмне забезпечення LibreOffice чи OpenOffice. Програмне забезпечення архівування WinRar змінюється на еквівалентне 7-Zip. Програми класу Total Commander змінюється на безкоштовний Far . Докладні розробки уроків до вивчення інформатики в 5 класі за програмою загальноосвітньої школи з використанням підручників Морзе Н. В.,Барна О. В., Вембер В. П., Кузьмінська О. Г., Саражинська Н. А. Інформатика. 5 клас та Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В. Інформатика. 5 клас. (скачати) Усі уроки інформатики 9 клас Джерело: http://chashuk23.wordpress.com/ Презентації до уроків інформатики в 2-му класі (1-8 уроки) Інформація в нашому житті Запис вебінару, який проведено 29.08.2013, щодо викладання курсу Викладання інформатики в 2 класах (презентації від авторів підручників)
Необхідні матеріали для викладання курсу "Сходинки до інформатики. 2 клас" в 2013-2014 н.р.
Методичні рекомендації щодо викладання за підручником Коршунової О.В.
Презентації до уроків інформатики в 2-му класі (1-8 уроки)
Методичні матеріали, зібрані Олійник Л.М. (МОІППО)
Вебінар
Автор посібників Крамаровська Світлана Миколаївна, учитель інформатики та англійської мови вищої кваліфікаційної категорії Харківської гімназії №172, учитель-методист, співавтор підручника "Сходинки до інформатики", 2 клас розповідає як працювати за комплектом. УВАГА! Авторське право:
Всі матеріали представлені виключно для ознайомлення і повинні бути видалені з Вашого комп'ютера чи будь-якого іншого носія інформації відразу після поверхневого ознайомлення із змістом.
Копіюючи чи зберігаючи представлені матеріали, Ви приймаєте на себе всю відповідальність, згідно діючого міжнародного законодавства, а саме закону про авторське право і суміжні з ним закони.
Публікація даних документів не несе за собою ніяких комерційних прибутків та винагород, а являється рекламою паперового аналога продукту.
Правовласникам:
Всі авторські права зберігаються за правовласниками.
Нормативно-правова база викладання курсу "Сходинки до інформатики" розпочинається з документів Державний стандарт початкової загальної освіти та Програми 2-4 клас "Сходинки до інформатики"
Початкова школа, зберігаючи наступність із дошкільним періодом дитинства, забезпечує становлення особистості дитини, її інтелектуальний, соціальний, фізичний розвиток. Пріоритетним у початкових класах є виховні, загально-навчальні і розвивальні функції. У молодших школярів формується розгорнута навчальна діяльність (уміння вчитися) шляхом оволодіння організаційними, логіко-мовленнєвими, пізнавальними і контрольно-оцінними уміннями й навичками, особистий досвід культури поведінки в соціальному та природному оточенні, співпраці у різних видах діяльності. Освітніми результатами цього етапу школи є повноцінні читацькі, мовленнєві, обчислювальні уміння і навички, узагальнені знання про реальний світ у його зв'язках і залежностях, розвинені сенсорні уміння, мислення, уява, пам'ять, здатність до творчого самовираження, особистісно ціннісного ставлення до праці, мистецтва, здоров'я, уміння виконувати творчі завдання. Успішність навчання учнів значною мірою визначається рівнем оволодіння загально навчальними вміннями і навичками. До їх складу входять:
Види загально навчальних умінь і навичок функціонують у системі міжпредметних зв'язків і формуються безперервно протягом усього періоду початкового навчання відповідно до можливостей програмового матеріалу з різних предметів та обов'язкового обліку попереднього рівня оволодіння ним. |
Пошук
Календар
Архів записів
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||