Шановні колеги!
Нехай світлим, радісним і плідним буде кожен ваш день, кожен крок. Бажаємо міцного здоров’я, впевненості у власних силах та відвертого прагнення до нових звершень. Творчої наснаги, сил, творіння, добра. Нехай підґрунтям успішної професійної діяльності будуть натхненна думка й щирі почуття.
Постійно поповнюйте власний педагогічний багаж. «Той, хто мало знає, малого й навчить» - говорять в народі, тому не зупиняйтеся на досягнутому. Головне: будьте терплячими і наполегливими. І успіх неодмінно буде з Вами.
Методичні рекомендації учителям початкових класів до початку 2016-2017 н.р.
Наказ МОН України від 05.08.2016 №948 "Про затвердження змін до навчальних програм загальноосвітніх навчальних закладів"
Л ист МОН України від 17.08.2016 № 1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах»
Програми
Загальнонавчальні уміння і навички учнів початкової школи (розроблено МОНУ як складову впровадження оновлених програм та нових підходів)
Перелік програм варіативна складова
Перелік навчальної літератури, програм, рекомендованої МОН
Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи
Методичні рекомендації
Інструктивно-методичний лист щодо викладання навчальних предметів у 2016-2017 н.р.» (л ист МОН України від 17.08.2016 № 1/9-437)
Методичний лист МОІППО
Опис ключових змін до навчальних програм (1-4 класи)
Ключові тези орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів та методичних рекомендацій до оновлених програм початкової школи (1-4 клас)
Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів
Лист Міністерства № 1/9-72 від 28.01.2014 "Про недопущення перевантаження учнів початкових класів надмірним обсягом домашніх завдань"
Лист Міністерства від 18.04.2014 №1/9-209 "Про використання зошитів з друкованою основою"
Лист Міністерства № 1/9-503 від 18.07.2013 "Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу в групі продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу "
Методична скарбниця
Сайт для вчителів початкових класів (Ватульова О.Г., методист МНМЦ)
Науково-практична он-лайн конференція «Учені НАПН України – українським учителям»
Соціокультурна ситуація як дидактичний ресурс модернізації уроку в початковій школі
VIDEO
Компетентнісно орієнтований урок української мови модернізація змісту і структури
VIDEO
Ефективний спосіб організації каліграфічної хвилинки на уроках української мови в 4 класі
VIDEO
VIDEO
Диференційований підхід до формування навички читання на уроках навчання грамоти
VIDEO
Функції контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів у системі уроків
VIDEO
Організація обчислювальної діяльності молодших школярів
VIDEO
Форми організації екологічної діяльності молодших школярів у процесі навчання природознавства
VIDEO
Система навчальних завдань як засіб формування читацької компетентності учнів 3-4 класів
VIDEO
Вебінар за участю Іванни Коберник, радника Міністра освіти, Бєскової Наталії, начальника відділу змісту освіти, мовної політики та освіти національних меншин МОНУ
VIDEO
Вебінари від видавництва "Ранок":
Математика. 1 клас. Додавання і віднімання чисел в межах 100 без переходу через розряд
Математика. 2 клас. Табличне множення та ділення
Математика.1- 2 клас. Величини. Час (частина 1)
Математика.1- 2 клас. Величини. Час (частина 2)
Я у світі. 3-4 класи. Як навчити школярів вивчати різні країни світу та подорожувати
Навчання грамоти. 1 клас. Особливості використання художніх образів літер
Основи здоров’я. 4 клас. Психічна та духовна складові
Природознавство. 4 клас. Ми — мандрівники
Литературное чтение. 4 класс. Особенности работы над произведениями на уроках литературного чтения
Математика. 3 клас. Позатабличне множення та ділення
Математика. 3-4 класи. Коментар щодо змін у навчальній програмі з математики для 3 і 4 класів
Німецька мова. 4 клас. Шкільне життя: Розклад уроків («DEUTSCH LERNEN IST SUPER!»)
Математика. 4 клас. Методика вивчення дробів у 4 класі
Інформатика. 2 клас. Графічний редактор
Інформатика. 3 клас. Алгоритми і виконавці
Інформатика. 4 клас. Висловлювання. Алгоритми з розгалуженням і повторенням
Особливості розвитку читацької компетентності учнів у 4 класі. Підготовка до ДПА (для рос.шкіл))
Особливості розвитку читацької компетентності учнів у 4 класі. Підготовка до ДПА
Англійська мова. 4 клас. Celebrating April Fool's Day in the 4th Form
Способи організації навчальної взаємодії на прикладі уроку «Ти і світ людей»
Методика навчання учнів 2 класу розв’язування задач в темі «Таблиці множення та ділення»
Природознавство. 4 клас. Як вивчати тіла і речовини за допомогою міні-проектів
Основи здоров’я в 4 класі: теорія і практика
Математика. 3 клас. Формування обчислювальних навичок позатабличного множення та ділення
Дидактико-методичні аспекти побудови систем уроків математики
Методика розвитку творчих мовленнєвих здібностей молодших школярів
Я у світі. 3-4 класи. Як навчати дітей охороняти природу за допомогою міні-проектів
Особливості організації та проведення уроків з української мови в четвертому класі
Методика навчання розв'язування задач в 4-му класі: складені задачі, що містять дроби
Методична система навчання математики за навчальним комплектом С. Скворцової та О. Онопрієнко
Повний навчально-методичний комплекс із формування навички письма першокласників
Німецька мова. 4 клас. Урок "Домашні тварини"
Інформатика. 2 клас. Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів
Інформатика. 3 клас. Алгоритми і виконавці
Литературное чтение. 4 класс. Работа над художественными произведениями (часть 1)
Литературное чтение. 4 класс. Работа над художественными произведениями (часть 2)
Інформатика. 4 клас. Робота з презентаціями. Використання методу проектів
Математика.1–2 класи. Величини. Гроші
Англійська мова. 1 клас. Навчання як гра: особливості викладання англійської у початковій школі
Англійська мова. 4 клас. Celebrating Easter in the 4th Form
Сучасне освітнє середовище: навчально-методичне забезпечення навчального процесу в початковій школі (НАПНУ)
Базовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення