Профілактичне заняття по адаптації першокласників до умов Нової української школи в Суворовській ЗОШ
Жили були ... Або в деякому царстві в тридесятому государстві... Кожна дитина слухає ці слова із задоволенням, теплотою і надією на щось нове, цікаве. Діти вибирають зручну позу, і слухають казки.
Опиняючись під впливом казки, маленькій дитині добре і комфортно. Але настає момент, коли дитина стає школярем і стикається з першими труднощами. Початок навчання - дійсно важкий час для дитини, як в соціально-психологічному, так і в фізіологічному плані.
Виходячи з цього, практичним психологом Станєвою В.П., було проведено казкотерапевтичне профілактичне заняття з першокласниками «Чарівна галявина».
Заняття розпочалося зі знайомства. Учням було запропоновано розмалювати квіточки, тим кольором в якому настрої вони перебувають зараз. Потім ці квіточки приклеювали на чарівну галявинку.
Для того, щоб діти уважно слухали казку, з ними була проведена вправа « 4 стихії» на розвиток уваги та пам'яті.
За допомогою листочків чарівного дерева діти потрапили в лісову казку. Психолог зачитала дітям казку « Створення лісної школи». Свої творчі здібності діти проявляли під музику Е.Грига «Схід сонця». Кожен намалював лісову школю такою, якою він її собі уявляє. Малюнки вийшли різними, цікавими, як і самі учні.
Наприкінці заняття учні повернулись з казкового лісу з новими знаннями та гарним настроєм.
Практичний психолог Станєва В.П.
|