Процес адаптації до школи у всіх першокласників проходить по-різному. Від результатів проходження адаптаційного періоду, від уміння пристосуватись до нових навчальних умов залежить подальша успішність школяра в навчанні, його соціальний статус у класному колективі.
З метою полегшення адаптаційного періоду психолог школи Бондаренко І.В. після проведення діагностичного дослідження склала план роботи з учнями перших класів. Нею було проведено ряд занять за програмою «Корекційно-відновлювальна робота з дітьми, не готовими до шкільного навчання», метою якої був розвиток інтелектуальної, особистісної та соціально-психологічної готовності до навчання в школі. Корекційно-розвивальна програма «Пізнайко», дала змогу підвищити рівень розвитку пізнавальних процесів першокласників, сприяла полегшенню адаптаційного періоду.
Години спілування психолога «Давайте познайомимось», «З радістю до школи» сприяли адаптації першокласників до шкільного навчання, знімали напруження, викликали бажання спілкуватися, сприяли встановленню дружніх стосунків.
Результати дослідження адаптації та готовності першокласників будуть розглянуті на засіданні методичного об’єднання вчителів початкових класів у березні 2016р.
Практичний психолог школи
|