Дружба – основа взаємодії в учнівському колективі!
З метою розвитку навичок самопрезентації, уміння толерантно працювати в колективі, формування позитивного мислення, згуртованості класного колективу для учнів початкової школи Першотравневської ЗОШ проведено тренінги «Ми – дружний клас!» (1 клас), «Будемо дружбу цінувати» (4 клас). На заняттях з практичним психологом молодші школярі не лише вчилися поняттям «дружба», «друг», «цінність дружби та життя», але й зуміли згуртуватися та продуктивно попрацювати. Учні 4 класу вивели правило, що дружба починається з родини (вправи «Сходинки», «Зоопарк»), створили портрет надійного друга, якого вони мають поруч або хотіли б мати (вправа «Райдуга. Портрет друга») та мімікою і жестами подарували подарунки тим, кого вони найбільше люблять (етюд «Подарунок»). Для учнів 1 класу в їх адаптаційний період найважливішим є згуртованість, створення нової спільноти, дружньої шкільної родини, тому вони працювали у командах, навчаючись чути один одного та бути почутим (вправи «Загадка від мене», «Моя дружня команда», «Подарунок»). Перші шкільні сходинки повинні будуватися на довірі, взаємодопомозі та дружній підтримці!
Практичний психолог Апостолакі Л. С.
|