Згідно з планом роботи методичного об’єднання вчителів української мови та літератури відділу освіти Ізмаїльської РДА старші вчителі Бросківської ЗОШ розробили семінар-практикум для молодих учителів з теми: «Реалізація технології диференційованого навчання на уроках української мови та літератури в середній школі». У їх презентації вказана мета диференційованого підходу до навчання, завдання вчителя, основні напрями диференціації, групи учнів за навчальними можливостями, переваги цього методу та як користуватися ним на різних етапах уроку. Також подано приклад, як можна застосувати розроблені підходи на прикладі вивчення теми «Прикметник» (українська мова, 6-й клас), посилання, де можна знайти матеріали з даної теми, приклади з досвіду роботи вчителя української мови Янсон Л.З., а саме: «Актуалізація опорних знань, умінь і навичок учнів з теми: «Відокремлене означення» (виконання індивідуальних завдань за різнорівневими картками), з досвіду роботи вчителя української мови Філіпової Н.В. : «Принцип поступового підвищення складності (від простого до складнішого)», наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім.. Михайла Коцюбинського тощо.
Пропонуємо молодим учителям району та тим, хто цікавиться цією проблемою, ретельно ознайомитись із матеріалами семінару за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/
та використовувати у подальшій своїй педагогічній діяльності.
Методист відділу освіти Ізмаїльської РДА М. М. Лупов.
|