Наступність та перспективність
між дошкільним закладом та школою.
Починати виховання дитини зі школи означає зводити будівлю на піску і без фундаменту. Підготовка дітей до школи — одна з актуальних проблем сучасної освіти. Тісна взаємодія дошкільного закладу і школи — основа успішного вирішення проблеми наступності
09.01.19 р. пройшло засідання МО за темою «Наступність та перспективність між дошкільним навчальним закладом та загальноосвітнім навчальним закладом освіти». Присутніми були — завідувач дитячого садка «Золота рибка» Порохова А. А., вихователі Ревіна О. М., Тірон Т.І. Дьякова Г.І. та вчителі початкових класів Тірон Л.К., Олініченко С.Л., Кіліміченко В.П., Ісарева О.А.
На даному засіданні були розглянуті питання з забезпечення наступності змісту дошкільної та початкової освіти, відповідність Базового компонента дошкільної освіти віковим особливостям дітей старшого дошкільного віку та вимогам концептуальних засад реформування НУШ, доцільність використання учителями під час першого (адаптаційно-ігрового) циклу початкової освіти досвіду роботи педагогів закладів дошкільної освіти зі старшими дошкільниками. Гості ознайомилися з освітнім середовищем першого класу, з ігровою кімнатою. Вчитель першого класу продемонструвала підручники для першого класу, дидактичний матеріал та інше обладнання , що запроваджене для роботи в НУШ.
Керівник ШМО вчителів
початкової школи
Тірон Л. К.
|