УВАГА! ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС НА ВАКАНТНІ ПОСАДИ!
Відповідно до ст. 19, 20 Закону України «Про освіту», рішення сесії Ізмаїльської районної ради від 19 жовтня 2018 року № 413-VII «Про створення комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Ізмаїльської районної ради Одеської області», Положення про проведення конкурсу на посади педагогічних працівників Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Ізмаїльської районної ради Одеської області, затвердженого рішенням районної ради від 19 жовтня 2018 року № 413-VII та у зв’язку з відкриттям Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Ізмаїльської районної ради Одеської області, оголошується конкурс на заміщення новостворених посад вищевказаної установи:
- вчитель-логопед - 3,5 ставки;
- вчитель-дефектолог - 2 ставки.
Умови оплати праці: посадовий оклад в розмірі 4956 грн.
Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Ізмаїльської районної ради Одеської області знаходиться за адресою: м. Ізмаїл, проспект Суворова, будинок 69 (дитяча поліклініка).
Строк подання документів для участі у конкурсному відборі до 15 травня 2019 року.
Вимоги до претендента на вищезазначені посади педагогічних працівників Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Ізмаїльської районної ради Одеської області з 40-годинним тижневим графіком роботи:
- громадянство України;
- вища педагогічна освіта на рівні спеціаліста (магістра) за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія» за спеціалізацією логопеда, сурдопедагога, олігофренопедагога, тифлопедагога;
- стаж педагогічної роботи не менше трьох років;
- ґрунтовні знання чинного законодавства України в галузі освіти (Конституція України, Закони України «Про освіту», «Про охоронну дитинства», «Про охорону праці», Декларація прав і свобод дитини, Конвенція про права дитини, знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами, знання основ спеціальної педагогіки);
- високі моральні якості та стан здоров‘я, що дозволяє виконувати професійні обов‘язки.
- володіння навиками підготовки ділових документів, досвід та вміння працювати з людьми;
- вільне володіння державною мовою, володіння основними навиками роботи на комп’ютері з відповідними програмними засобами.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі подають такі документи:
- копію паспорта громадянина України;
- письмову заяву до конкурсної комісії щодо участі в конкурсі;
- резюме у довільній формі;
- копія (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- копію трудової книжки;
- письмову згоду на збір та обробку персональних даних.
Документи надавати за адресою:
м. Ізмаїл, проспект Суворова 62, відділ освіти Ізмаїльської райдержадміністрації (кабінет № 410).
Засідання конкурсної комісії з розгляду документів, поданих особами, які претендують для участі у конкурсі відбудеться 16 травня 2019 року.
Конкурс на заміщення вищевказаних посад Інклюзивно-ресурсного центру відбудеться 21 травня 2019 року о 10 00. Конкурс передбачає складання кваліфікаційного іспиту та проведення співбесіди. Кваліфікаційний іспит для педагогічних працівників Центру проводитиметься за напрямами: знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами, знання основ спеціальної педагогіки. Іспит складається з 6 питань по 3 питання за визначеними напрямами. Загальний час для проведення іспиту становитиме не більш, як 1 година 20 хвилин.
Співбесіда проводиться з метою оцінки відповідності досвіду, досягнень, компетенції, особистих якостей вимогам до професійної компетентності кандидата та до відповідних посадових обов’язків.
Телефон для довідок: 2-31-53; 2-00-33.
Перелік питань для проведення кваліфікаційного іспиту на посади
вчителя-дефектолога та вчителя-логопеда інклюзивно-ресурсного центру
з перевірки знань законодавства та нормативно-правових актів у сфері освіти
- Право дітей з особливими освітніми потребами (далі – ООП) на освіту у законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту».
- Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (ПКМУ № 872 від 15.09.2011 р. зі змінами).
- Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затверджене ПКМУ від 12.07.2017 р. № 545 (зі змінами).
- Доступ до якісної освіти дітей з ООП (ст. 6, 19, 20 Закону України «Про освіту».
- Загальні засади запобігання корупції у діяльності юридичної особи (ст. 61 ЗУ «Про запобігання корупції»).
- Захист прав дітей з інвалідністю та дітей з вадами розумового або фізичного розвитку в Законі України «Про охорону дитинства» (ст. 19, 26 ЗУ «Про охорону дитинства»).
- Індивідуальна програма розвитку особи з ООП. Порядок складання індивідуальної програми розвитку (ПКМУ № 588 від 09.08.2017 р.).
- Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих потреб учнів з ООП. Співпраця з батьками.
- Психолого-педагогічний супровід дитини з ООП в закладах дошкільної та загальної середньої освіти.
- Державний стандарт надання соціальних послуг.
- Поняття «інклюзивне навчання». Особливості організації інклюзивного навчання в закладах дошкільної та загальної середньої освіти.
- Право кожної дитини користуватися всіма благами згідно Конвенції про права дитини (Конвенція про права дитини – ст. ст. 16, 23, 24, 26, 27, 28).
Перелік питань для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду
вчителя-дефектолога з перевірки знань основ спеціальної педагогіки
- Поняття «корекція», «компенсація».
- Сутність поняття «затримка психічного розвитку» (ЗПР). Форми ЗПР.
- Основні прояви ЗПР у дітей.
- Сутність поняття «спектр аутичних розладів».
- Особливості пізнавальної діяльності дітей з розладами аутичного спектру.
- Загальна характеристика дітей з порушенням розумового/інтелектуального розвитку (розумово відсталих дітей).
- Форми олігофренії за глибиною дефекту.
- Особливості навчання, виховання дітей з синдромом дефіциту уваги і гіперактивністю.
- Проведення корекційно-розвиткової роботи в умовах інклюзивного навчання.
- Поняття первинного та вторинного дефекту.
- Поняття «розумне пристосування».
- Консультативна робота з батьками дітей з ООП.
Перелік питань для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду
вчителя-логопеда з перевірки знань основ спеціальної педагогіки
- Поняття «мовлення» та його види.
- Основні методи логопедичного впливу на дітей з порушенням мовлення.
- Поняття «порушення мовлення» та класифікація мовленнєвих порушень.
- Основні причини мовленнєвих порушень.
- Система логокорекційної роботи при загальному недорозвиненні мовлення.
- Особливості роботи логопеда при порушеннях процесів письма та читання.
- Проведення корекційно-розвиткової роботи в умовах інклюзивного навчання.
- Поняття первинного та вторинного дефекту.
- Поняття «розумне пристосування».
- Модифікація та адаптація освітньої (навчальної) програми.
- Консультативна робота з батьками дітей з ООП.
- Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами.
|