25 березня в Комишівській школі відбулася педрада з таких питань: «Розвиток мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу», творчі звіти педагогів, які атестуються.
Теорія мотивації випливає з необхідності будувати педагогічний процес таким чином, щоб його методика орієнтувалася на якомога глибше проникнення у внутрішній світ дитини, мала на меті пробуджувати і розвивати в ній здібності й нахили. Заступником директора з НВР Коваль С.В. було проаналізовано застосування системи методів мотивації навчальної діяльності вчителями школи. Досвідом роботи із застосування різноманітних методів та прийомів на своїх уроках поділилися вчитель географії Бондар А.Д., вчитель української мови та літератури Кокош І.П., вчитель основ здоров’я Петренко Т.П. Учителям математики, української мови, фізичної культури, фізики, історії, інформатики була запропонована вправа «Моделюю мотивацію», вони мали скласти мотивацію вступного уроку з різних предметів.
Уже традиційно в березні кожного року педагоги, які атестуються, представляють творчі звіти за міжатестаційний період. Учителі Бринза М.І., Лотоковська Л.М., Іордакеску Д.А.Чериш Л.К. поділилися з колегами своїми напрацюваннями, розповіли про методичні, творчі надбання. Звіти були представлені у формі презентації.
|