Постановою Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 №588 внесено зміни до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах».
Основні зміни:
1. Відкриття класу з інклюзивним навчанням здійснює керівник загальноосвітнього навчального закладу на підставі заяви батьків або законних представників дитини з особливими освітніми потребами, висновку психолого-медико-педагогічної консультації та за підтримки управління освітою.
2. Нозології учнів, які можуть навчатися в такому класі:
- одна — три дитини із числа дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, затримкою психічного розвитку, зниженим зором слухом чи, легкими інтелектуальними порушеннями тощо;
- не більш як двоє дітей із числа дітей сліпих, глухих, з тяжкими порушеннями мовлення, у тому числі з дислексією, розладами спектра аутизму, іншими складними порушеннями розвитку (порушеннями слуху, зору, опорно-рухового апарату в поєднанні з порушеннями інтелектуальними чи затримкою психічного розвитку) або тих, що пересуваються на візках.
3. Навчально-виховний процес у класах з навчанням інклюзивним здійснюється відповідно до робочого навчального плану загальноосвітнього навчального закладу. Індивідуальний навчальний план може розроблятися лише для дітей з особливостями інтелектуального розвитку.
4. Надано визначення корекційно-розвиткової роботи, її тривалості, ким визначається та може здійснюватися.
5. Надано форму складання індивідуальної програми розвитку дитини.
6. Передбачена можливість введення асистента дитини. Освітні та соціальні потреби дітей із складними порушеннями розвитку під час їх перебування в загальноосвітньому навчальному закладі задовольняються соціальними працівниками, батьками або особами, уповноваженими ними.
|