Обдарована дитина повинна бути щасливою!
З метою виявлення і розвитку задатків та здібностей кожного учня, сприяння соціалізації, формуванню комунікативних навичок, підвищення загальнокультурного та інтелектуального рівнів учнів у Першотравневській ЗОШ проведено цикл занять «Веселка». К.Д.Ушинський стверджував: "Якщо хочеш виховати людину всебічно розвинену, то треба, перш за все, пізнати її всебічно". Як веселка має різні кольори, так і кожна дитина унікальна та своєрідна у своїх захопленнях, талантах, здібностях, просто необхідно своєчасно їх розгледіти та розвити. Учні початкової школи мали змогу познайомитися зі здібностями своїх однолітків (вправи на «Дерево очікувань», «Чарівна скринька», «Хіромант», «Квіткова галявина»). За допомогою психогеометричного тесту (3 клас) та тесту визначення психологічного портрету (2 клас) визначали свої реальні можливості, створювали казку на новий лад (групова робота «Моя казка»), створювали креативну павутинку бажань розвитку своїх талантів (4 клас), за допомогою кокології «Жовтий птах» (свідомість, відчуття) визначали свої та чужі риси характеру, які впливають на розвиток таланту (1 клас). Із задоволенням дарували дарунки-побажання одне одному на знак результативної роботи («Моя зірка», «Тільки від мене залежить…», «Маяк», «Креативна павутинка»).
Ви можете заперечити мені, що, мовляв, щастя не має кольору. Ні, у щастя, як у веселки, є сім кольорів. Щастя — кольорове, воно — веселе, дивовижне, радісне, прекрасне, захоплююче, піднесене! Воно наділяє людину силою, впевненістю у собі та надихає на нові звершення. Кожна дитина повинна бути щасливою для свого всебічного розвитку, завдання дорослих – підтримати її у цьому виборі щастя!
Практичний психолог Апостолакі Л. С.
|