За планом РМК, 09.01.13, на базі Утконосівської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулася практична конференція в межах Міжнародного україно-австрійського проекту для вчителів англійської мови з теми «Моніторингова діяльність та педагогічний аналіз – умова забезпечення компетентнісної освіти». В роботі конференції взяли участь 47 вчителів англійської мови із загальноосвітніх закладів району, адміністрація Утконосівської ЗОШ та керівник районного проекту «Через компетентного вчителя до якісної освіти» в межах Міжнародного україно-австрійського проекту завідувачка РМК Копил О.О.
У своїй доповіді О.О.Копил відзначила роль вчителя іноземної мови у впровадженні нових Державних стандартів в освіті України та Євроінтеграційних процесах нашої держави, ознайомила присутніх з роботою, яка проводиться в рамках україно-австрійського проекту, освітила хід районного проекту.
Методист РМК гуманітарного циклу Мурсалимова І.І. презентувала підсумки діагностичного анкетування вчителів в межах україно-австрійського проекту та визначила пріоритети подальшої роботи щодо підвищення професійної компетентності вчителів іноземних мов.
Досвід проведення моніторингового дослідження успішності навчання учнів 5-х класів в період адаптації – переходу з початкової ланки у середню представила вчитель І категорії Утконосівської ЗОШ Делігіоз Г.Д.
За підсумками діагностичного анкетування, а також згідно потреб та побажань вчителів було проведено майстер-класи для вчителів іноземної мови, які стали головним пунктом практичної конференції. Це майстер-класи з тем:
1. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови. (методист РМК Мурсалимова І.І.);
2. Робота з текстами великого об'єму на уроках англійської мови. (вчитель вищої категорії Суворовської ЗОШ Жечков М.П.);
3. Робота з лексичним та граматичним матеріалом на уроках англійської мови (вчитель І категорії Старонекрасівської ЗОШ Рудковська О.В.);
4. Інтерактивні технології на урокаїх англійської мови.
(вчитель-методист вищої категорії Кам'янського НВК Лефтерова М.І.);
5. Методика проведення групової роботи. (вчитель І категорії Бросківської ЗОШ Діма Ю.Г.);
6. Психологічна складова комунікативного підходу до навчання іноземним мовам учнів початкової школи. (психолог, вчитель англійської мови І категорії Утконосівської ЗОШ Кульча О.С.)
|