Семінар соціальних педагогів
на базі Ларжанського НВК
Інтеграція дітей з особливими потребами в освітній простір – начальна вимога часу. Тому впровадження нової системи освіти для таких дітей – інклюзивної – все впевненіше входить у наші школи.
Одним з важливих напрямків у розвитку ресурсного забезпечення впровадження інклюзивної освіти є психолого-педагогічний супровід усіх учасників інклюзивних процесів.
З метою спрямування соціально-педагогічної роботи з «особливою дитиною» на досягнення головної мети – підготувати її до самостійного життя - 15 травня на базі Ларжанського НВК відбувся семінар для соціальних педагогів району «Соціально-психологічний супровід у системі інклюзивного навчання», в роботі якого взяли участь методист Ізмаїльського районного відділу освіти Вєлкова В.Б. та провідний психолог інклюзивного ресурсного центру Руснак І.В.
Роботу семінару розпочала заступник директора з навчально-виховної робити Бирка Н.І., яка ознайомила з планом роботи семінару, розповіла про перші кроки навчального закладу на шляху інклюзивної освіти.
Соціальний педагог Ларжанського НВК Гончарова Д.І. поділилася досвідом своєї роботи, ознайомила з алгоритмом діяльності практичного психолога й соціального педагога в умовах інклюзивної освіти, дала перелік документів, які веде соціальний педагог,докладно зупинилась на функціях соціального педагога в команді супроводу дитини з особливими потребами; провела тренінг, під час якого кожен учасник семінару за певними обставинами планував хід роботи з метою розв’язання поставленої проблеми.
Підсумувала роботу семінару психолог Руснак І.В. і ознайомила з напрямками роботи інклюзивного ресурсного центру.
|