"Життя без нашого управління подібно кораблю без штурвалу чи блукання у величезному лісі без компаса і карти"
15.03.2018 року на базі Новопокровської школи відбувся семінар практикум практичних психологів та соціальних педагогів за темою «Я- лідер. Розвиток лідерських якостей. Насилля – як соціальна проблема». В роботі прийняли участь директор школи Манолі Л.К., методисти РМК Руснак І.В, Велкова В.Б.. Відкрила семінар заступник директора школи з навчально-виховної роботи Волкова А.І., яка ознайомила з планом роботи семінару та основними напрямками роботи соціально-психологічної служби.
Практичні психологи та соціальні педагоги відвідали тренінг у 7класі «Профілактика булінгу серед учнів». В ході заняття соціальний педагог Сурду А.З. продемонструвала основні компоненти та форми шкільного булінгу. Значна увага на тренінгу відводилась ситуаціям як розпізнати жертву, агресора та спостерігача. Кожна група представляла свої напрацювання і поясняла, чому вони так вважають. Після завершення заняття діти у вправі «Скринька безпеки» надали свої рекомендації, як захистити себе від булінгу, що повинна робити дитина у даної ситуації.
З метою формування та розвитку навичок лідера, формування уявлень про лідерство, практичний психолог Гуцага П.Н. в 5 класі провела тренінг «Я - лідер. Розвиток лідерських якостей. Чи можу я бути лідером?». На занятті були опрацьовані лідерські якості такі як енергійність, надійність, захопленість, ініціативність, рішучість, і т.д. Кожен учень складав свої лідерські якості які йому притаманні. Учні вчилися об’єктивно зважувати всі «За» і «Проти» та приймати правильне рішення. У вправі «Паровозики», діти змогли побувати «локомотивом» та «вагончиком» проявити свої лідерські якості. У грі «Велика сімейна фотографія» школярі показали систему симпатій, намагалися бути лідерами у розподілені членів сім ї їх ролі. Підсумком заняття проведена гра «Подарунок» на якому учні вказували якості лідера, які не вистачають однокласникам.
Під час обговорення молоді соціальні педагоги та практичні психологи висловлювали свої позитивні враження та практичне застосування у своєї роботі.
Методисти Руснак І.В. та Велкова В.Б. надалі присутнім методичні рекомендації щодо профілактики булінгу та психічного насильства.
|