Семінар-практикум у Матроському НВК
29 жовтня 2019 року на базі Матроського НВК (директор Гудь Е. Д.) проводився семінар-практикум на тему: «Використання інформаційно-комунікативних та інтерактивних технологій навчання на уроках української мови та літератури як засіб розвитку творчих здібностей учнів у ході підготовки до ЗНО». Проводила його вчитель вищої категорії, вчитель-методист Першотравневської ЗОШ Унгурян Лариса Пантеліївна.
Розпочала вона свою роботу невеличкою лекцією про особливості розвитку сучасного покоління – покоління z; зазначила, що на це треба зважати, це треба враховувати у своїй роботі.
Далі Лариса Пантеліївна ознайомила присутніх із онлайн-ресурсами для підготовки до ЗНО з української мови та літератури, які вона використовує у своїй роботі: тут і ЗНО клуб, і онлайн-платформа ВЕ SMART, і програма «На всі двісті» - відео уроки з української мови та літератури,
і тренувальні тести ЗНО з української мови та літератури, а ще тренажери: «Мова – ДНК нації», «Р. І. Д.» - додаток на телефон до вивчення аутентичних слів, тренажер з правопису української мови, «LeearningApps.org» - інтерактивні та мультимедійні навчальні блоки для закріплення й повторення навчального матеріалу тощо.
Велику увагу вчителька приділяє відео ресурсам для підготовки до ЗНО – це, в першу чергу, експрес-уроки української мови Олександра Авраменка, онлайн курси «Лайфхаки з української мови», відеоуроки репетитора Ганни Дем’яненко, фільми онлайн з української літератури відповідно до програми ЗНО тощо.
Продумана у вчительки і система роботи з учнями на випадок, якщо вимкнеться в селі світло чи не буде Інтернету: у неї розроблені флеш-картки. Це двосторонні картки, на одному боці яких є слова, терміни, дати, а на інших – визначення, події, твердження та інше. Цікаві в педагога і флеш-картки з фразеологізмами: подано малюнок, а на звороті його тлумачення – правильний і неправильний варіант.
Взагалі, наробок у вчительки багато і вона щедро ділилися ними: це й інтелект-картки (раніше ми називали це опорними конспектами), і картки, за допомогою яких треба викласти сюжетний ланцюжок, і картки-тренажери з цитатами, тестові завдання, згруповані за темами на основі тестових зошитів минулих років тощо.
Одним словом, засідання було захоплюючим і дуже корисним.
Насамкінець методист Ізмаїльського РМК М. М. Лупов підбив підсумки заходу та подякував учителю-методисту Унгурян Л. П. за добре підготовлений і проведений практикум, а також адміністрації Матроського НВК, особисто директорові Гудю Е. Д. за прекрасну організацію семінару та теплий прийом.
|