Освіта дітей з особливими потребами є одним з основних завдань для країни. Це необхідна умова створення дійсно інклюзивного суспільства, де кожен зможе відчувати причетність і затребуваність своїх дій. Українське суспільство зобов'язане дати можливість кожній дитині, незалежно від його потреб та інших обставин, повністю реалізувати свій потенціал, приносити користь суспільству і стати повноцінним його членом.
2 квітня 2015 р. на базі Ізмаїльського державного гуманітарного університету відбувся науково-методичний семінар «Педагогічні інновації в інклюзивній освіті», в якому взяли участь студенти, магістри, аспіранти, педагоги навчальних закалдів міста Ізмаїл. Серед присутніх на семінарі були 40 педагогів Ізмаїльського району, а саме: завідувачі дитячих садків, практичні психологи, соціальні педагоги, методисти РМК.
З вступним словом звернувся виконуючий обов'язки ректора Ізмаїльського державного гуманітарного університету Кічук Ярослав Валерійович, який представив гостей :
-
Національного координатора міжнародного проекту TEMPUS «Східне партнерство у сфері педагогічних інновацій в інклюзивній освіті INOVEST», професора кафедри державного менеджменту Національної академії державного управління при Президентові України, доктора наук державного управління - Хаджірадєву Світлану Костянтинівну,
-
професора кафедри управління освітніми закладами та державної служби Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. Ушинського К.Д., кандидата педагогічних наук, доцента - Черненко Наталію Михайлівну.
Кічук Надія Василівна - академік, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою загальної і соціальної педагогіки та початкової освіти Ізмаїльського державного гуманітарного університету представила наукових співробітників Ізмаїльського державного університету, які займаються даною проблемою - це доцент, старший викладач ІДГУ Лєсіна Т.М, кандидат психологічних наук, старший викладач Вєзенкова Г.І., доцент старший викладач Гавлицька А.В.
В ході семінару учасники прийняли також участь в практичній, тренінговій роботі, яка складалася з 3-х майстерень: для практичних психологів, соціальних педагогів та управлінців. Тренінг "Абетка інклюзії" провели практичний психолог, аспірант Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського Філатова Ніна Валентинівна та практичний психолог, завідувач психолого-педагогічним відділенням Одеського обласного благодійного фонду реабілітації дітей-інвалідів «Майбуття» Березіна Марія Анатоліївна. Учасники семінару змогли попрактикуватися в проведенні інтерактивних вправ, рольових ігор, а також були ознайомлені з вправами і рекомендаціями, які можуть бути використані педагогом для роботи в класі з учнями та з їхніми батьками.
Практичне заняття для соціальних педагогів "Розробка та залучення соціально-педагогічних проектів в практику роботи освітніх закладів" провела доцент кафедри управління освітніми закладами та деражвної служби Південноукраїнського національно-педагогічного університету ім.Ушинського, кандидат педагогічних наук Барбан Маріанна Миколаївна.
Майстер клас з управління впровадженням інновацій в освітніх закладах на засадах інклюзії провела Хаджирадєва Світлана Костянтинівна – національний координатор від України міжнародного проекту TEMPUS “Східне партнерство в сфері педагогічних інновацій в інклюзивній освіті INOVEST”, професор кафедри державного менеджменту Національної академії державного управління при Президентові України, доктор наук державного управління, професор.
По закінченню, всі учасники були нагороджені сертифікатами.
|