Наш світ змінюється дуже швидко… Інформація, засвоєнню й переробці якої могли бути присвячені життя декількох поколінь, в наш час може втрачати актуальність буквально за кілька років. Інформаційно-комунікативні технології значно розширили комунікативні можливості людини.
Від того, як сучасна родина буде ставитися до інформації, що її пропонують численні ЗМК (засоби масової комунікації), яким чином ця інформація буде сприйматися, оцінюватися й інтерпретуватися батьками, багато в чому заложитиме і ставлення підростаючого покоління до інформаційного потоку. Саме тому практичним психологом Куртєвою Катериною Костянтинівною було проведено тренінгове заняття з батьками учнів 1-4 класів «Формування медіакультури родини». За допомогою певних вправ батьки усвідомили глибокий зміст і суть медіаосвіти, ознайомилися з правилами медіакультури, обговорили шкідливість, користь телебачення та шлях до формування медіакультури родини.
Учням 6-8 класів було запропоноване просвітницьке заняття «Людина в світі інформації: від gazetta до «Всесвітньої павутини»». Учні з’ясували що означає поняття «Медіа», ознайомилися з ЗМК від найстаріших до сучасних та створили схему роботи з інформацією. Старшокласники на тренінгу «Критичний аналіз медіатекстів» дізнались про певні маніпуляції в ЗМК, навчались орієнтуватися в медійному потоці, аналізувати інформацію з позиції логіки, тобто навчались критичному мисленню.
Запам’ятайте, щоб не потонути в «інформаційному морі», кожному необхідно збудувати власний засіб пересування, каркас якого становлять наші життєві цінності й ідеали, а «пропускна здатність» - уміння знаходити й обробляти необхідну інформацію, а також протистояти небажаному інформаційному впливу. Лише самостійно збудований човен довезе вас до наших власних життєвих цілей.
Практичний психолог К.К.Куртєва
|