В цей день школа була тематично оформлена: розклеєні прислів'я народів світу, висловлення мудреців про терпіння й терпимість до іншого. Заходи, змінюючи один одний, проходили протягом всього дня: класні години, диспути, круглі столи, конкурс малюнків. У цих заходах взяли участь учні 1-11 класів.
Під керівництвом вчителя образотворчого мистецтва Караванської Н.І. проводилась активна підготовка до конкурсу малюнків, в якому брали участь учні як, молодших так і старших класів. Діти намалювали барвисті малюнки, що відображають дружбу й добрі стосунки між однолітками, у родині, між народами світу.
Практичний психолог закладу, Андронова Т.Б. провела в 5 класі інформаційну годину на тему: «Що таке толерантність та шляхи ії розвитку в собі», метою якої було ознайомити учнів з поняттям толерантність, з її видами та шляхами розвитку толерантності в собі. Заняття проходило у вигляді лекції з елементами діагностичної роботи. Учні 9 класу взяли участь у тренінгу, в ході якого з’ясували, які риси притаманні толерантній особистості.
Учні 6 класу разом з класним керівником Хачик А.В. за чашкою чаю вели бесіду на тему: «Ти і я - ми різні, ти і я - ми класні».
Соціальним педагогом Коваль О.С. з учнями 11 класу проведено диспут на тему: «Стереотипні уявлення (расові, гендерні, національні), як прояви інтолерантності».
Крім цього, серед учнів 5-11 класів було проведено тестуваня «Наскільки ви толерантні?». За результатами діагностики: інтолерантні учні відсутні. 68% респондентів мають середній показник, що характеризує їх як людей спроможних відстоювати свою точку зору і вести діалог, а також змінювати свою думку, якщо це необхідно. 32% школярів виявили високий результат, що характеризує їх, як людей з твердістю переконань поєднаних з толерантністю. Вони можуть прийняти будь-яку ідею. Здатні з повагою і тактом відмовитись від помилкових поглядів і прийняти чужу думку. |