23 квітня 2018 року в Саф’янській СЗШ проведено тиждень психології «Пізнай себе», який був організований з метою реалізації психологічного супроводу, розширення і поглиблення знань учнів з психології, розвитку в них інтересу до цієї науки, збагачення знань про внутрішній світ власної особистості та особистості інших людей, прагнення до самопізнання, розкриття творчого потенціалу школярів, допомогти учням краще пізнати один одного, створити позитивний емоційний настрій, підвищення рівня вихованості та усвідомлення себе як гідного патріота України. Практичний психолог школи Бондаренко І.В. склала план заходів, який був погоджений адміністрацією.
Відкрився тиждень радіолінійкою, на якій діти, вчителі, батьки дізналися про ті заходи, які будуть проводитися та мали змогу зняти напруження, прослуховуючи пісенний вернісаж «Світ прекрасного». Для учнів 4-6-х класів був оголошений конкурс малюнків «Мій вибір у майбутньому».
24 квітня 2018 року, з метою підвищення рівня вихованості та згуртованості дитячого колективу навколо дітей, батьки яких є учасниками АТО, в 3-А,Б класах було проведено розвивальне заняття «Хто такі патріоти і волонтери?». На заході були проведені вправи «Розкидайка», «Розкажи про свій настрій смайлику», «Запитання – загадка», «Хто такі патріоти?», «Допоможи іншим в біді», «Австралійський дощ», «Віночок рис», які сприяли психологічному розвантаженню учасників, виявленню рівня розуміння понять «патріот» та «волонтер», розвитку пізнавальних процесів, вмінню працювати в колективі, формуванню таких рис характеру як милосердя, щедрість, доброта, толерантність, вихованість.
Учні 4-А,Б класів стали учасниками заняття-гри «Я скоро стану п’ятикласником», яке пройшло у формі подорожі потягом. На уявних станціях: «Акварельна», «Переправа», «Ерудит», «Згуртованість», «Зрозумій мене» та «Подяка» учні виконували завдання, демонструючи кмітливість, дружбу, допитливість, взаєморозуміння, згуртованість, подяку. Проведене заняття надавало психолого-педагогічну підтримку під час переходу до 5-го класу та сприяло зниженню тривожності та об’єднанню класу, повазі один до одного, стимулювало фантазію та уяву.
25 квітня представники Центру зайнятості на профорієнтаційному заході ознайомилимайбутніх випускників школи з алгоритмом вибору професії,сформували загальну готовність до професійного самовизначення, розширила уявлення про світ професій та їхні особливості та відповіли на хвилюючі питання в індивідуальній формі. Акцент був зроблений на можливості знайти потрібну інформацію на сайті Центру.
26 квітня шестикласники прийняли участь у корекційно-розвивальному занятті за Програмою зі зменшення агресії та підвищення рівня самооцінки. Під час виконання вправ «Що мені подобається в людині?», «Я в дитинстві», «Сильні сторони», «Моя агресивна енергія» діти формували навички самоконтролю та адекватної самооцінки, навчалися замінювати негативні установки на позитивні, здобули навички толерантного спілкування.
На заході до 32-річниці від дня аварії на Чорнобильській АЕС відбувся виступ шкільної агітбригади «Стимул», підготовлений педагогом-організатором Герасімовим С.О., психологом Бондаренко І.В., хореографом Кузьменко Н.Ф. Його метою була пропаганда серед молоді здорового способу життя, запобігання негативним проявам у молодіжному середовищі, виявлення та підтримка талановитої молоді, формування ціннісного ставлення до себе, свого здоров’я, спільного майбутнього та розвиток артистичних здібностей.
В кінці тижня були підведені підсумки заходів, а найактивніші учасники були відзначені грамотами шкільного рівня.
Практичний психолог: /І.В.Бондаренко/
|