З книгою в країну Здоров’я
Під таким гаслом пройшов Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек в Старонекрасівській школі.
«Бути здоровим – це модно!»- так називалась виставка літератури в бібліотеці. Діти ознайомилися з літературою: «Веселі уроки безпеки», «Чудо –вітаміни», «Що треба знати про туберкульоз», «Ваше здоров’я – у ваших руках», тощо.
В групі подовженого дня проведений урок здоров’я «Хто з фізкультурою на ти – в житті досягне він мети». На учнів чекали цікаві випробування, вправи, ігри та змагання.
Активом бібліотеки була організована гомінка стіна з виставкою плакатів, лозунгів на тему «Я здоров’я бережу – сам собі допоможу!».
Учениці 11 класу, на прикладі твору «Як кіт умивається», провели бесіду з учнями 1-2 класів про прищеплення гігієнічних навичок та презентували дитячу книгу «Як Білий Чарівник із Феєю-крапелькою перемогли Чаклуна Поліо».
Одним із головних життєвих цінностей учні 9 класу обрали здоров’я під час проведення години міркування «Цінності життя».
Осінній бум «Читаємо завжди – читаємо скрізь!» - так називався захід, організований активом бібліотеки. На перервах дітям для читання були запропоновані книги про цінність здоров’я.
До дня українського козацтва бібліотека організувала виставку-знайомство «Здоровий спосіб життя в традиціях українських козаків».
Конкурс-вікторина «Харчові звички» був організований сумісно з вчителем основ здоров’я Муравльовою Т.І. для учнів 6 класів. Діти познайомились з особливостями харчування в підлітковому віці.
Учні 9-11 класів під керівництвом вчителя інформатики Пятковської Ю.Ю. виготовили та розповсюдили буклети серед батьків та підлітків «Дорога в безодню».
Під час перегляду слайд-шоу «Мода та здоров’я» учні 9 класів були ознайомлені з сучасними тенденціями моди та мали змогу визначити для себе користь чи шкідливість татуювання та пірсингу.
В ході уроку-дослідження «Безпека харчування» учні 8 класів розкрили сучасні принципи харчування та познайомились з різними оздоровчими системами (фітотерапія, дельфінотерапія, іпотерапія).
Бібліотека використала всі можливі ресурси, щоб донести до учнівської молоді ідею про цінність здорового способу життя та важливість збереження здоров’я для успішної самореалізації.
|