19 лютого 2015р. в Саф’янській школі відбулося засідання ШМУ вчителів початкових класів. Школа молодого вчителя об’єднує вчителів початкових класів Матроського, Кам’янського НВК, Озернянської, Утконосівської ЗОШ зі стажем роботи до 2-х років. Керує об’єднанням вчитель Саф’янської ЗОШ І – ІІІ ступенів спеціаліст вищої категорії, старший вчитель Станкова О.К.
Чергове засідання відбулося з теми «Нетрадиційні форми проведення уроку шляхом використання активних форм і методів навчального процесу».
Молодим педагогам було запропоновано право вибору відвідування серії уроків.
Гості побували у 1-Б класі на уроці математики у спеціаліста ІІ категорії Подалянчук Т.Д. Тема уроку «Вправи на засвоєння назв чисел при відніманні. Розв’язування задач» була розкрита у формі подорожі у природу. Цікавими моментами були «Математична стежинка», «Зустріч з птахами», «Віршовані задачі».Першокласники продемонстрували вміння рахувати та порівнювати числа.
На уроці громадянської освіти у 4-А класі (спеціаліст вищої категорії, старший вчитель Недашківська Н.А.) на тему «Вчинки та їх наслідки», учні, використовуючи приклади казок, наводили та давали оцінку позитивним та негативним вчинкам героїв.
Наступними уроками для відвідування були запропоновані уроки в 3 та 4 класі.
На уроці літературного читання в 3-А класі з теми «Шевченко – великий співець України» спеціаліст вищої категорії Степанова Н.К. розширила знання дітей з творчості Кобзаря. Учні приймали участь у інсценізації творів поета, прослуховуванні пісень, декламації віршів, створенні малюнків. Школярі захоплююче сприйняли презентацію життєвого шляху великого Українця.
Урок- гру «Охорона природи в Україні» в 4-Б класі спеціаліст вищої категорії Соколова О.В. побудувала у формі різноманітних завдань: «Швидка думка», «Що?Де?Коли?», «Зайве слово», «Археологи».
Завершилося засідання презентацією-практикумом «Використання інтерактивних форм і методів у навчально – виховному процесі». Станкова О.К., залучила молодих колег до практичного застосування інноваційних технологій, використовуючи вправи: «Мозковий штурм», робота в парах, «Мікрофон», «Незакінчене речення». Молоді педагоги ознайомилися з працями вчителів – новаторів: Ш.Амонашвілі, В. Зайцева, С. Лисенкова, К. Ушинського, А. Макаренка і т.д.
На завершення вчителі – початківці отримала домашнє завдання – розробити поурочний план нестандартного уроку та підготувати творчий звіт «Мої педагогічні знахідки».
|