Підготувати людину до активної й плідної життєдіяльності в інформаційному суспільстві – одне з головних завдань сучасного етапу модернізації національної системи освіти. І виконати його неможливо без формування інформаційної культури учнів, модернізації змісту й технологій навчання, які б відповідали сучасним освітнім пріоритетам, диференціації навчально-виховного процесу для найповнішого розвитку здібностей особистості, задоволення її творчого потенціалу. Такі проблеми були розглянуті на черговому засіданні творчої групи вчителів російської мови і літератури, яке відбулося 15 квітня 2014 року в Матроському НВК.
Ефективність застосування комп’ютерних технологій значною мірою залежить від рівня педагогічної майстерності вчителя, спеціально підготовленого до роботи з цією технологією, якості навчального матеріалу, ретельно відібраного й методично забезпеченого, відмітила у своєму виступі методист з навчальних дисциплін Ізмаїльського РМК Журавель М.І. Далі Майя Іванівна проаналізувала роботу творчої групи за три роки у формуванні інформаційної культури вчителів-словесників, що є важливим кроком у постійному вдосконаленні професійної майстерності. Наголосила на тому, що оволодіння комп’ютерними технологіями не повинно бути самоціллю педагогів, а повинно сприяти оновленню змісту освіти, впровадженню дистанційного навчання з дітьми з обмеженими можливостями, тими учнями, які часто хворіють; упровадженню нових форм спілкування з колегами району, області та районним методичним кабінетом через електронну пошту; активніше включатися в роботу Інтернет-конференцій, форумів.
Обговоривши результати проведеної роботи, керівник творчої групи Ракова К.С. запропонувала продовжити діяльнісно-апробаційний (моделюючий) етап роботи творчої групи ще на один рік.
Далі слухачам був запропонований виступ на тему «Развитие и саморазвитие личности ученика через использование ИКТ» вчительки російської мови Матроського НВК Стоянової Л.М.
|