28 лютого 2017 року на базі Кирничанської ЗОШ відбулось засідання районного методичного об'єднання вчителів четвертих класів за темою «Використання інтерактивних технологій на уроках у початковій школі з метою розвитку творчої особистості». Вчителі району відвідали узагальнюючий урок з природознавства «По якому материку ти мрієш помандрувати?», який провела вчителька Приснак Юлія Іванівна. За формою це був урок-навчальний проект. Завдання проекту було зібрати інформацію про всі материки Землі і презентувати її по означеному плану. До уваги присутніх було представлено шість проектів, а саме: «Євразія – материк-велетень», «Африка – найспекотливий материк на планеті», «Північна Америка – дивовижний континент», «Південна Америка – унікальний материк», «Австралія – країна навпаки», «Антарктида – материк рекордів». На уроці учні продемонстрували захопленість предметом, добрі знання карти, велику відповідальність за результати, уміння працювати в групах, користуватися різними джерелами інформації,. Кожна група оформила матеріал і представила готовий продукт: плакат - фотоколаж, мультимедійну презентацію, інформаційну шкатулку, книжку, пазли, книжку-розкладачку.
Задача сучасної школи – підготувати дитину до життя, навчити його користуватися набутими знаннями. Тому вчителька вміло впроваджує у практиці роботи нові освітні технології, інтерактивні методи і прийоми, направляє діяльність учнів на кожному уроці, вчить їх самостійно навчатися, не розгубитися у великому інформаційному просторі. Учені дуже схожі на свого вчителя – творчо підходять до кожної справи, все робити з любов’ю. Кожна група виготувала виріб тварини, яка проживає на материку, за різними техніками: аплікація, рухома іграшка, малюнок на склі.
Урок проведено на високому методичному рівні, із дотриманням сучасних вимог, сприяв підвищенню мотивації для отримання знань та особистої впевненості у кожного учасника проекту.
Методист відділу освіти Ізмаїльської райдержадміністрації Раділова Світлана Семенівна представила до уваги вчителів презентацію за темою семінару. Вона підкреслила, що інтерактивне навчання - це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету – створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Суть інтерактивного навчання у тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання, де і учень і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб’єктами навчання, розуміють, що вони роблять, рефлектують з приводу того, що вони знають, вміють і здійснюють. Під час інтерактивного навчання учні вчаться бути демократичними, спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, приймати продумані рішення.
|