26 листопада 2015 року на базі Кислицького ДНЗ «Ромашка» та Кислицької ЗОШ було проведене чергове засідання районного проблемного семінару з наступності дошкільної і початкової освіти для вихователів ДНЗ та вчителів початкових класів. Тема семінару «Формування та розвиток навичок мовленнєвої діяльності дошкільного віку та підготовка їх до школи». Семінар відкрила методист районного методичного кабінету Раділова С.С., яка у своєму виступі зазначила, що мовленнєвий розвиток є головним інструментом встановлення контакту дитини із довкіллям. Саме завдяки мовленнєвому розвитку відбувається соціалізація дитини, фундамент якої закладається у старшому дошкільному та молодшому шкільному віці. До уваги слухачів семінару було представлено виступ-презентацію вчителя молодших класів Кислицької ЗОШ Шевченко Г.І. «Розвиток мовлення – найважливіша умова успішного навчання молодших школярів», яка зазначила, що розвиток та удосконалення мовленнєвої компетентності школяра це щоденна кропітлива робота над оволодінням основними мовними нормами. У цій роботі головне місце посідає збагачення словникового запасу учнів, засвоєння нових слів, правильна їх вимова, наголос, пояснювання значення, удосконалення звуковимови, які є складовою частиною мовленнєвого розвитку, мовної культури.
В ході семінару вчителі та вихователі побували на відкритому занятті мовленнєвого розвитку у старшій групі дошкільного закладу «Що ми знаємо про зиму» та уроці навчання грамоти у 1-А класі «Закріплення навичок письма вивчених літер Р, З, М.(вчитель вищої категорії Войтович Н.Д.). «Слова – назви овочів» (вихователь Мінчога Л.Ф.).
С заключним словом виступили методист з соціально-психологічної служби району Руснак І.В., яка проаналізувала результати досліджень готовності до школи старших дошкільнят та психологічної адаптації першокласників за 2013-2015 роки та методист з дошкільного виховання Ліва А.І., яка надала методичні рекомендації щодо формування та розвитку мовленнєвої діяльності у дітей старшої дошкільної групи.
Методист з дошкільного виховання Ліва А.І.
|