“Гра, це життєва лабораторія дитинства,
що дає той аромат, ту атмосферу молодого життя,
без якої ця пора її була б втрачена для людства.
В грі, цій спеціальній обробці життєвого матеріалу,
є якраз здорове ядро розумної школи дитинства…”
С.Т.Шацький
08.12.2015 року на базі Кам ̓янського НВК відбувся семінар вчителів 2-х, 1-х класів за темою «Дидактичні ігри та ігрові ситуації - один із засобів розвитку інтересів навчання». Учасники семінару відвідали уроки математики. Вчителі Тутова О.Ф. (1 клас), Ромалійська А.А. (2 клас) за допомогою ігор та ігрових ситуації формують в учнів основи обчислювальної компетентності. Вчитель-методист, Іванова В.О. поділилась досвідом роботи та надала методичні рекомендації з вказаної теми. Валентина Олександрівна акцентувала увагу на класифікації та структурі дидактичних ігор., наголошувала, що дидактична гра сприяє активізації розумової діяльності учнів, викликає у дітей інтерес і допомагає засвоїти навчальний матеріал. У процесі навчання дитина спостерігає, порівнює, зіставляє, класифікує предмети за тими чи іншими ознаками, виробляє доступні йому аналіз і синтез; узагальнює, завдяки чому у дітей формується увага, пам ̓ять.
Більше фото можна переглянути у фотоальбомі за посиланням https://cloud.mail.ru/public/J1Yz/agaTqVkzk
|