20 листопада 2015 року на базі Багатянської ЗОШ І-ІІІ ступенів пройшов семінар вчителів району, які викладають хімію. На засідання була винесена та обговорена тема «Проектна діяльність як засіб розвитку ключових компетенцій учнів на уроках хімії».
Методист районного методичного кабінету Кір’як М.Д. у своєму виступі зазначила, що роль вчителя не скільки викладати, стільки створити умови для прояву в дітей інтересу до пізнавальної діяльності, самоосвіти й застосуванню отриманих знань на практиці.
Мета роботи семінару – показати можливі шляхи використання методу проектів на навчальному занятті; визначити роль вчителя в ході реалізації проекту.
Реалізація методу проектів веде до зміни ролі вчителя, з носія готових знань він перетворюється в організатора пізнавальної діяльності своїх учнів. При цьому учні використовують різноманітні види самостійної діяльності пошукового, дослідницького і творчого характеру. Опрацьовується велика кількість додаткової літератури, періодичної преси, проводяться практичні дослідження і відповідно формуються висновки та узагальнення стосовно вирішуваної проблеми.
До уваги слухачів семінару було представлено виступ вчителя хімії вищої категорії Каланчакської ЗОШ Фаниної Т.О. у супроводі мультимедійної презентації, яка наголосила на тому, що проектна діяльність навчання активізує формування ключових компетенцій учнів.
Учасники семінару прийняли участь у майстер-класі з використанням проектних технологій, якій був проведений вчителем вищої категорії Багатянської ЗОШ І-ІІІ ступенів Грекової О.І. . Проектна технологія є одним із пріоритетних напрямків в сучасній освіті . Але при її застосуванні вчителя стикаються з низкою проблем. На цьому майстер-класі було показано, як можна подолати деякі з цих проблем.
Вчителями району, в результаті плідної роботи, були здійснені міні-проекти з теми «Нітрати. Азотні добрива. Запобігання негативному впливу нітратів на організм людини».
Захист проектних робіт мав різноманітний характер. Форми представлення проектних робіт: пам’ятка, рекламація, колаж, рекламний макет.
Підсумком роботи стали методичні рекомендації з означеної проблеми, здобуті у ході роботи на майстер-класі.
|