Зустріч учителів нової формації
У компонентній формулі НУШ провідне місце відводиться вчителям нової формації, які є агентами сучасних змін. Такі вчителі виконують в освітньому процесі ролі наставника, фасилітатора, консультанта, менеджера; мають академічну свободу, самостійно й творчо здобувають інформацію, організовують дитиноцентровий процес.
З цією метою був спланований та проведений районний семінар вчителів початкових класів « Розвиток пізнавальних інтересів та формування конкурентноспроможнього учня в умовах НУШ», який відбувся 3 грудня 2019 року на базі Багатянської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів. У його роботі взяли участь вчителі 1-2 класів НУШ закладів загальної середньої освіти району.
З планом проведення семінару учасників ознайомила методист районного методичного кабінету Раділова С.С.
Вчитель Чілік М.П. провела відкритий урок з математики у 2-Б класі на тему: «Досліджуємо задачі на знаходження суми та різниці »
На уроці було вдало поєднано різні форми і методи роботи, зокрема з мультимедійним проектором, інтерактивні технології, усні відповіді учнів, самостійна і групова робота учнів. Діти не тільки з захопленням брали участь у роботі, але й показали реальні знання та прагнення до навчання. Цікаву мультимедійну презентацію за темою семінару продемонструвала Маджарова Т. М., вчитель 1- А класу НУШ, яка розкрила сучасний підхід вчителя до уроків в початковій школі.
Вчителі школи не тільки показали свою майстерність, але й щиро та відверто поділилися своїм досвідом.
Так, вчителями Картелян С.С. (вчитель 2-А класу НУШ) і Переверза М.В. (вчитель 1-Б класу НУШ) був проведений майстер – клас на тему: « Використання різноманітних методів і прийомів на уроках читання, з метою усвідомлення і глибокого засвоєння матеріалу учнями, розвитку пізнавальних інтересів і виховання».
Під час проведення майстер – класу вчителям було запропоновано пірнути у неповторний світ дитинства і попрацювати над твором В.О. Сухомлинського «Добре слово».
Переверза М.В. ознайомила присутніх з інтерактивними вправами «Дерево очікувань», «Асоціативний кущ» та інші.
Картелян С.С. детально розкрила сутність інтерактивних вправ «Ромашка Блума», «Читацьке колесо», «Шість капелюхів». Такі вправи і виді роботи можно використовувати на будь – якому уроці. Вони сприяють розвитку навчальної, розвивальної мети, критичного мислення, формують позитивні риси характеру.
«Навчати – означає подвійно вчитися.
Дітям потрібно не повчання, а приклади»
«Викладання – це мистецтво, а не ремесло; винаходити, удосконалювати – це єдиний курс сучасного вчителя » - під таким девізом працюють вчителі Багатянської ЗОШ.
По завершенню районного семінару був підведений підсумок та висловлено сподівання, що ідеї НУШ знайдуть широку підтримку серед учителів закладів освіти району.
Картелян С.С., вчитель 2-А класу Багатянської школи
|