У сучасній освіті проблеми розвитку творчих компетенцій школярів вивчаються, поглиблюються й актуалізуються паралельно зі зростанням вимог до розвитку предметних компетенцій. Через це методична служба районного відділу освіти систематично проводить семінари для обговорення нагальних питань викладання української мови і літератури. До цього процесу були залучені кращі вчителі-словесники ЗНЗ Ізмаїльського району. 21 березня 2013 року районний методичний кабінет організував методичний стіл в Озернянській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів.
До участі в обговоренні проблеми забезпечення індивідуального підходу щодо розвитку творчої компетентності школярів були запрошені члени районної проблемної групи, вчителі української мови і літератури Бросківського, Багатянського, Озернянського загальноосвітніх навчальних закладів та Ларжанського НВК, а також вчитель-методист Першотравневської ЗОШ Унгурян Лариса Пантеліївна та старший учитель Суворовської ЗОШ Вітюк Світлана Іванівна. «Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті визначила, що головною метою української системи освіти є створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості, - цією ключовою тезою розпочала засідання методичного столу методист Ізмаїльського райметодкабінету Журавель М.І. Вона наголосила на тому, що актуальність обраної теми визначається соціальним замовленням. Проблема оцінювання й відстеження результату діяльності педагога в напрямі розвитку творчих здібностей, обдарованості особистості сьогодні – одна з ключових проблем освіти. Першою подати бачення цих питань та порушити нові зголосилася Вітюк С.І. На основі власного досвіду вчителька сформулювала основний підхід до навчання творчо розвинених дітей, яке в умовах загальноосвітньої школи повинне проходити на основі принципів індивідуалізації і диференціації навчально-виховного процесу. Моску М.М. свій виступ – презентацію зосередила на визначенні головних шляхів розвитку творчої компетентності в навчально-виховному процесі. На сьогодні, найбільш перспективні з них – це творча розвивальна гра, індивідуальний підхід та розв’язання творчих завдань. Яскравим прикладом зазначених технологій були відкриті уроки вчителів-словесників Озернянської ЗОШ Тарай В.В. та Карпової Н.П. В ході обговорення відкритих уроків вчитель-методист Унгурян Л.П. надала, поряд з іншими досвідченими педагогами, ряд методичних рекомендацій по індивідуальному підходу щодо розвитку творчої компетентності школярів.
Фото з районного методичного заходу можна передивитись в фотоальбомі сайту. |