Перехід дітей з початкової школи до середньої є дуже важливим шкільним моментом не тільки для учнів, а й для батьків та вчителів. Оскільки, в деяких п'ятикласників може виникникути явище дезадаптації (погіршуються оцінки, зникає інтерес до навчання, хворобливість, тощо).
Щоб уникнути цього явища, педагогічний колектив активну працює над проблемою адаптації п'ятикласників: вчителі-предметники протягом навчального року відвідують уроки 4-го класу, психолог та соціальний педагог школи активно працюють з дітьми на початку навчального року, проводячи з ними індивідуальні та групові заняття, тестування, відвідування уроків.
З метою підведення підсумків проведеної роботи, соціально-психологічна служба, вчителі, які викладають у 5 класі, та вчителі, що викладали у 4-му,19 листопада 2015 року зібрались на консиліум "Адаптація 5-х класів".
Соціальний педагог школи Малахова М.В. познайомила вчителів з результатами соціометричних досліджень (хто є лідерами класу, хто прагне бути лідером, які улюблені предмети, чого бояться, тощо) та соціальним становищем учнів. Психолог школи Проскуріна І.В. проаналізувала свої дослідження щодо тривожності п'ятикласників та надала рекомендації вчителям.
Закінчилась зустріч психологічною вправою "Адаптаційний портфель". Вчителі обговорили, що необхідно мати учням 4-х класів, щоб адаптація у наступному році пройшла успішно.
Іванова І.В., ЗДНВР |