Профорієнтаційні ігри для старшокласників у Першотравневській ЗОШ
З метою формування професійної компетентності і відповідальності у професійному виборі учнів старших класів у Першотравневській ЗОШ були проведені профорієнтаційні ігри для учнів 10 та 11 класів.
З метою формування емоційної спільності групи, відчуття власної гідності, а також механізмів подолання страху, невпевненості, хвилювання у різних ситуаціях як головної запоруки правильного вибору професії проведені години психолога для учнів 10 класу «Пізнай себе – і ти побачиш світ прекрасний!» та для учнів 11 класу «Мій щоденник. Що я хочу розповісти про себе?»
Практичний психолог ознайомив учнів із профілем ділових якостей, з абеткою професійних та особистісних рис. Ознайомила учасників ігор з методами релаксації та розвитку впевненості у власних силах. Учні 11 класу створили індивідуальні футболки, які відображували їхнє ставлення до світу професій та становлення особистості як ділової людини у груповій взаємодії. Учні 10 класу віднайшли багато спільного та відмінного за допомогою вправи «Бінго» серед учасників профорієнтаційної гри.
Висновок, який віднайшли учні, - розвиток своєї особистості залежить насамперед від своїх зусиль та прагнень і це є одним із успіхів до правильного вибору професії.
|